Polsat i TVN liderami. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz serial „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 21 do 27 października - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,86 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,19 mln widzów, co przełożyło się na 21,74 proc. udziału.
Podium uzupełnia medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 23 października miał 3,08 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 21,10 proc.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 24 października na antenie tej stacji obejrzało 3,06 mln widzów (21,47 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,90 mln widzów (emisja 27 października; 6. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,65 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Teleexpress” TVP1 z 2,62 mln oglądających (również niedziela; 9. pozycja).
Czołową piątkę w ogólnym rankingu uzupełnia codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję we wtorek śledziło 2,99 mln widzów (SHR na poziomie 19,21 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,63 mln osób, co dało TVP2 29,05 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,15 mln widzów; 22,50 proc. udziału), a podium uzupełniają „Wydarzenia” (1,13 mln widzów w Polsacie; 19,80 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 10,15 proc.
Druga była TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,40 proc. (do góry o 0,07 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,07 proc. (spadek o 0,07 pkt. proc.).
Czwartą pozycję zajęła TVP2 (stacja ta miała 8,47 proc. udziału; do góry o 0,23 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 36,65 proc. do 37,09 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,49 pkt. proc. do 11,81 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,13 proc. (w dół o 0,08 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,04 pkt. proc. do 7,60 proc.), a oczko niżej uplasowała się Jedynka (+ 0,18 pkt. proc. do 6,16 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,26 pkt. proc. do 11,02 proc.), który wyprzedził TVN (- 0,24 pkt. proc. do 10,64 proc.).


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN liderami. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
Z góry dziękuję! :)