TVP1 wyprzedziła Polsat, udany tydzień TVN. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz serial „Na dobre i na złe”. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 4 do 10 listopada - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,88 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 31,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,59 mln widzów, co przełożyło się na 23,39 proc. udziału.
Podium uzupełnia medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 6 listopada miał 3,11 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 20,86 proc.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 5 listopada na antenie tej stacji obejrzało 3,11 mln widzów (21,70 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,57 mln widzów (emisja 6 listopada; 9. pozycja). Do zestawienia top 20 na 10 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,50 mln oglądających (sobotnie wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,41 mln oglądających (niedziela; 11. pozycja).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,83 mln osób, co dało TVP2 29,89 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,24 mln widzów; 23,19 proc. udziału), a podium uzupełnia magazyn TVN „Uwaga!” (1,14 mln; 19,14 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Liderem TVP1
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,48 pkt. proc. do 9,66 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,59 proc. (do góry o 0,28 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN, który awansował z czwartej lokaty. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,95 proc. (wzrost o 0,73 pkt. proc.).
Na czwartą pozycję spadła z kolei TVP2 (stacja ta miała 8,28 proc. udziału; w dół o 0,01 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 35 proc. do 36,48 proc.
Z siódmego na piąte miejsce awansował TV Puls. Średni udział stacji wyniósł 4,38 proc., po wzroście o 0,56 pkt. proc.

Grupa komercyjna dla TVN
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN, który wyprzedził Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 1,46 pkt. proc. do 11,84 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,56 proc. (w dół o 0,03 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 0,13 pkt. proc. do 7,28 proc.), a oczko niżej uplasowała się Jedynka (+ 0,35 pkt. proc. do 5,89 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (do góry o 1,19 pkt. proc. do 10,59 proc.), który wyprzedził Polsat (+ 0,26 pkt. proc. do 10,46 proc.).


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: TVP1 wyprzedziła Polsat, udany tydzień TVN. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
Z góry dziękuję. :)
Brak MT! w grupie komercyjnej, ale jest Voice.