„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele sprzedaży miesięczników dziecięcych, tylko „Księżniczka” na plusie
W kwietniu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci należała do „Zabaw i Marzeń z Barbie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 54 199 egz. i w porównaniu do kwietnia 2013 roku była niższa o 12,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 52 321 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 49 779 egz., po spadku o 1,90 proc.
Jedynym wzrostem sprzedaży ogółem - o 14,37 proc. do 34 508 egz. - pochwalić się mogła „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca piątego na czwarte.
Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca drugiego na piąte. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 49,50 proc. do poziomu 27 665 egz.
ZKDP | kwiecień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 75 000 | 54 199 | 54 199 | 80 000 | 62 258 | 62 258 |
Lego. Legends of Chima | 59 912 | 52 321 | 52 321 | - | - | - |
Scooby - Doo! | 79 540 | 49 779 | 49 779 | 79 910 | 50 741 | 50 741 |
Księżniczka | 55 000 | 34 508 | 34 508 | 57 000 | 30 173 | 30 173 |
Monster High | 63 000 | 27 665 | 27 665 | 60 160 | 54 777 | 54 777 |
Magazyn Mia and Me | 44 957 | 27 454 | 27 454 | - | - | - |
Magazyn MiniMini | 42 941 | 24 939 | 24 939 | - | - | - |
Kubuś i Przyjaciele | 48 000 | 24 643 | 24 643 | 65 000 | 39 250 | 39 250 |
Auta | 48 000 | 23 062 | 23 062 | 55 000 | 29 505 | 29 505 |
Świnka Peppa Magazyn | 42 970 | 20 010 | 20 010 | 42 983 | 28 228 | 28 228 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 22,24 proc.) pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada) - było to 42,21 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 75 000 | 54 199 | 54 199 | 75 000 | 51 752 | 51 752 |
Lego. Legends of Chima | 59 912 | 52 321 | 52 321 | 59 758 | 46 032 | 46 032 |
Scooby - Doo! | 79 540 | 49 779 | 49 779 | 79 918 | 47 509 | 47 509 |
Księżniczka | 55 000 | 34 508 | 34 508 | 55 000 | 35 623 | 35 623 |
Monster High | 63 000 | 27 665 | 27 665 | 70 503 | 31 421 | 31 421 |
Magazyn Mia and Me | 44 957 | 27 454 | 27 454 | - | - | - |
Magazyn MiniMini | 42 941 | 24 939 | 24 939 | 39 972 | 20 401 | 20 401 |
Kubuś i Przyjaciele | 48 000 | 24 643 | 24 643 | 48 000 | 28 429 | 28 421 |
Auta | 48 000 | 23 062 | 23 062 | 50 000 | 26 462 | 26 462 |
Świnka Peppa Magazyn | 42 970 | 20 010 | 20 010 | 49 969 | 34 624 | 34 624 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele sprzedaży miesięczników dziecięcych, tylko „Księżniczka” na plusie