Będzie nowa scenografia programu informacyjnego TVP3 Bydgoszcz
Od poniedziałku, 11 lipca program informacyjny "Zbliżenia" w TVP3 Bydgoszcz jest nadawany z innego studia. To przygotowania do zmiany scenografii, która w nowej odsłonie zadebiutuje jesienią. W przyszłym roku stacja będzie emitować program w jakości HD.
- Letnie studio "Zbliżeń", w którym mam przyjemność państwa przywitać, to wstęp do tego, co czeka nas już jesienią. TVP3 Bydgoszcz i nasz lokalny serwis informacyjny w nowoczesnej odsłonie już niebawem - tak Jagoda Rogatty przywitała widzów w poniedziałek, 11 lipca o godz. 14:30 w popołudniowym wydaniu programu informacyjnego TVP3 Bydgoszcz. Prezenterka "Zbliżeń" stała przy pulpicie na tle fioletowych i białych pasów. Dzień wcześniej studio, z którego nadawany jest program, wyglądało inaczej. Prezenter siedział przy stole, a w tle można było zobaczyć newsroom stacji.

Biuro prasowe Telewizji Polskiej potwierdza, że od poniedziałku program informacyjny w TVP3 Bydgoszcz jest realizowany w innym studiu. - Zmiana ta jest związana z wdrożeniem nowej scenografii serwisu "Zbliżenia" - informuje nas TVP. Kiedy to nastąpi? Publiczny nadawca nie odpowiedział na to pytanie.
TVP3 przechodzi na nadawanie w HD
A to nie koniec zmian w bydgoskim oddziale Telewizji Polskiej. - Produkcja i emisja programu w jakości HD planowo rozpocznie się w pierwszej połowie przyszłego roku - zapowiada nadawca.
Telewizja Polska planuje stopniowo uruchamiać kolejne wersje TVP3 w jakości HD. Większość oddziałów już produkuje programy w wysokiej rozdzielczości (HD), ale emisja odbywa się nadal w standardowej rozdzielczości (SD). Tak jest np. w TVP3 Rzeszów czy TVP3 Białystok.
Warszawski oddział TVP3 przeszedł na nadawanie w jakości HD 15 lutego br. Z kolei od 1 maja TVP3 Poznań emituje program w wysokiej rozdzielczości.
"Zbliżenia" to codzienny program informacyjny nadawany w TVP3 Bydgoszcz od września 1994 r. Główne wydanie emitowane jest o godz. 18:30, pozostałe o godz. o 8:30 (bez weekendu), 14:30, 16:30 i 21:30, a w sobotę o godz. 10 nadawane jest podsumowanie tygodnia dla niesłyszących.
TVP ze wzrostem wpływów i niższym zyskiem
W pierwszych trzech kwartałach 2021 r. przychody marketingowe TVP mocno wzrosły rok do roku: te z reklam - z 428,2 do 489,4 mln zł, a ze sponsoringu - z 79,9 do 86,7 mln zł. Przy czym nadawca spodziewał się więcej: 514,6 mln zł z reklam i 91,3 mln zł ze sponsoringu. W sprawozdaniu przekazanym Radzie Mediów Narodowych tłumaczy, że wynika to "z niepewnej sytuacji na rynku reklamy w związku z pandemią".
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Będzie nowa scenografia programu informacyjnego TVP3 Bydgoszcz