„Zdrady 8” hitem Polsatu. Wygrały z konkurencją i zarobiły 13,8 mln zł z reklam
Ósmy sezon „Zdrad” oglądało średnio 1,32 mln osób. Polsat w czasie emisji paradokumentu wygrał ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 13,79 mln zł.
Średnia widownia ósmego sezonu serialu paradokumentalnego „Zdrady” pokazywanego w okresie od 1 września do 17 listopada br. (w czwartki o godz. 22.15) wyniosła 1,32 mln osób. Przełożyło się to na 12,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek paradokumentu z 13 października br. Przed telewizorami zgromadził on 1,60 mln oglądających.
|
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
|
AMR |
SHR % |
|||
|
13-10-2016 |
22:17:41 |
23:14:42 |
1 599 937 |
14,78% |
|
17-11-2016 |
22:15:34 |
23:13:00 |
1 516 331 |
13,83% |
|
27-10-2016 |
22:17:48 |
23:14:43 |
1 466 430 |
13,95% |
Polsat w paśmie nadawania „Zdrad” wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie wiceliderem był TVN, który emitował wtedy „Kuchenne rewolucje” oraz filmy fabularne i osiągnęła 12,38 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 („Sprawa dla reportera” i „Warto rozmawiać”; 7,50 proc.), a czwarte - TVP2 (pasmo filmowe; 6,29 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat Polsat zajął drugie miejsce, przegrywając z TVN. Trzecia była Dwójka, a czwarta Jedynka.
|
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
|
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
|
Polsat - Zdrady 8 |
1 315 494 |
12,59% |
595 005 |
12,67% |
884 952 |
12,97% |
|
TVN |
1 293 547 |
12,38% |
782 037 |
16,65% |
1 033 913 |
15,15% |
|
TVP1 |
783 736 |
7,50% |
177 272 |
3,77% |
352 686 |
5,17% |
|
TVP2 |
657 418 |
6,29% |
358 460 |
7,63% |
511 322 |
7,49% |
Wpływy reklamowe przy emisji ósmej serii „Zdrad” wyniosły 13,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W każdym odcinku „Zdrad” opowiadana jest historia innej pary, w której jeden z partnerów podejrzewa drugiego o zdradę. Widzowie mogą zobaczyć jak w odkryciu prawdy pomaga mu prywatny detektyw, a pomocy udziela psycholog.
Reżyserem serialu jest Okił Khamidov, a producentem wykonawczym - firma Tako Media.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Zdrady 8” hitem Polsatu. Wygrały z konkurencją i zarobiły 13,8 mln zł z reklam