Polacy wolą Spotify od YouTube Music. Najmocniej przyciąga RMF ON
Jan Kruś poza zarządem Iberionu. Pozostaje udziałowcem firmy
Meta wprowadza nowe narzędzia optymalizacji dla reklamodawców
Reklamy za 1,8 mld zł i 10 mln zł podatku. Tak zarabia polska spółka Meta Platforms
Ten teleturniej okazał się hitem TVN. Jest decyzja ws. drugiej serii
Prawniczka z warszawskiego ratusza ma dalej nadzorować holding Zygmunta Solorza
"Halo tu Polsat" na wakacjach. Ilu widzów miał cały sezon?
Nowe kanały telewizyjne u dużego operatora
Reporterka „Dużego Formatu” wygrała z sądem. Będą przeprosiny
Serwisy Eurozetu, Wyborcza.pl i Gazeta.pl w jednym. Nowa oferta Agory
28 lat pracy i starczy. Z „Gazety Wyborczej” odchodzi szef działu sportowego
Duże zmiany w dziale reklamy Burda Media Polska. Po 20 lat odchodzi Michał Helman
Doda ambasadorką Uber Eats w pierwszej polskiej kampanii
Magdalena Różczka w nowej reklamie VeloBanku
„Pytaj dlaczego” w kampanii Onet Premium
"Test your limits" hasłem nowej kampanii rowerów Storm. Ich ambasadorami są Lewandowscy
RMF FM nie wycisnął więcej z reklam. Zysk w dół
Anna Gacek znów w Trójce. Tym razem w podwójnej roli
Szymon Majewski wraca na antenę Radia ZET. Z nowym programem
Misja kosmiczna z udziałem Polaka szeroko omawiana w TOK FM
Rosną wynagrodzenia na rynku PR. Niemal 20 tys. zł miesięcznie na najwyższych stanowiskach
Były szef komunikacji BGK w koncernie tytoniowym JTI
Deniz Rymkiewicz odchodzi z eSky Group
Soneta nowym klientem Kuźniar Media
HR-owiec niepotrzebnym zawodem? Sprawdziliśmy, skąd taka opinia
Wynik "na żyletki". Nie wszyscy wiedzą, jak właściwie działa exit poll i popełniają jeden błąd
Na kogo zagłosowali wyborcy Krzysztofa Stanowskiego z I tury? Jest zaskoczenie
„Amerykańscy naukowcy” napędzają hype na AI [OPINIA]
Vectra idzie śladem konkurentów. Połowa sieci na sprzedaż
T-Mobile ma zapłacić mega karę za reklamy. Sąd zgadza się z UOKiK
Netia z większym zasięgiem. Dzięki współpracy z Orange
Nowa oferta Play. Światłowód i telewizja nawet przez 8 miesięcy za darmo
Ostra kłótnia Trumpa z Muskiem. Akcje Tesli w głębokim dołku
Szef Warner Bros. Discovery dostał podwyżkę. Mimo sprzeciwu inwestorów
13. edycja Kina na Leżakach
Będzie polska wersja „Your Honor”. Producentem ATM Grupa
Zmarła aktorka z kultowego sitcomu
Popławska i Rogucki w nowej komedii Koneckiego. Ruszyły zdjęcia
Soundtrack do filmu "Mamma Mia!" znów znalazł się na pierwszym miejscy Oficjalnej Listy Sprzedaży.
Po tygodniu przerwy Metallica powróciła na szczyt Oficjalnej Listy Sprzedaży. Jak widać longplay "Death Magnetic" nadal cieszy się popularnością wśród Polaków.
Nie udało się w ubiegłym tygodniu, ale minęło siedem dni i Maria Peszek zdetronizowała Metallicę.
Nowy album Marii Peszek, "Maria Awaria", nie zdołał zdetronizować Metalliki na Oficjalnej Liście Sprzedaży. "Death Magnetic" nadal okupuje szczyt zestawienia.
Zgodnie z przewidywaniami nowy album zespołu Metallica zadebiutował na szczycie Oficjalnej Listy Sprzedaży. Longplay "Death Magnetic" zdetronizował soundtrack do musicalu "Mamma Mia!".
Muzyka z filmu "Mamma Mia!" nadal okupuje pierwsze miejsce na Oficjalnej Liście Sprzedaży.
Muzyka z filmu "Mamma Mia!" dotarła na szczyt OLiS-u. Tym samym soundtrack zdetronizował imienną płytę zespołu Feel.
Popularność grupy Feel zdaje się nie mieć końca. Od premiery albumu minęły 43. tygodnie, a Polacy wciąż chętnie go kupują.
Co prawda szczyt notowania OLiS-u należy do grupy Feel, jednak wśród pięćdziesięciu płyt najchętniej kupowanych przez Polaków znalazły się dwa wydawnictwa... Black Sabbath.
W tym tygodniu pierwsze miejsce na zestawieniu OLiS-u przypadło płycie mnichów z Zakonu Świętego Krzyża "Chant - Music For Paradise".
Zapisz się do newslettera