Orlen nie chce dostarczać paczek. W Ruchu będą zmiany
Google ma pokryć koszty nowych przepisów. Wsparcie dla lokalnych wydawców
Nowe dane o podcastach na YouTube. Imponujące liczby
Kanał Sportowy zbiedniał bez Stanowskiego. 3 mln zł mniej zysku
„Pan Mama” i serialowy powrót po latach. TVP odkrywa karty na wiosnę
Nowa gospodyni newsów w poranku TVN24
Zwrot w strategii streamingowej właściciela TVN
Prapremiery wracają do Polsat Box Go
Zmarł dziennikarz Rafał Natorski
Koniec “LinkedIna na Gorąco”. Autor zmienił nazwę po piśmie od prawników Bauera
Prezes niemieckiego Axel Springer SE pisze wniosek do polskiego UOKiK
Duże zwolnienia w Sigma Bis. "Celem poprawa efektywności"
Adam Woronowicz głosem kampanii Jula
Z Krosno Glass rozstała się dyrektorka marketingu
Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową
Stacja Agory nie dostała zgody na zmianę w wakacje
„Czyj to talent?” – nowy konkurs w Radiu Eska
Nowa audycja w Radiu Nowy Świat
KRRiT znowu nie wyłoniła zwycięzcy konkursu radiowego. Tylko jeden chętny
Haier Polska nowym klientem Flywheel Public Relations
Adrian Karkoszka wzmacnia zespół 24/7Communication
Posnania wśród klientów Triple PR
Już 25 komitetów w wyborach prezydenckich. Ale gdzie Krzysztof Stanowski?
Ekologia czy problemy finansowe – dla kogo są second handy w Polsce?
Konfederacja i Mentzen pną się w nowym sondażu
Tym politykom najbardziej ufamy. Trzaskowski przed Dudą i Morawieckim
Dziennikarze i odbiorcy mediów boją się sztucznej inteligencji. Chodzi o weryfikację źródeł informacji
Półmiliardowy biznes. Tyle zarabia polska spółka Microsoftu
Właściciel Facebooka szkoli polskich polityków. Wiceminister: bardzo cenna wiedza
Właściciel TVN oszczędza także poza telewizją. Nie będzie gry o Wonder Woman
T-Mobile Polska przyciąga abonentów. Przekroczył 7 mld zł przychodów
Nowa ekskluzywna marka już w Polsce
Zygmunt Solorz między Kulczykami, wielki powrót twórcy CCC (najbogatsi Polacy)
Orlen z wyższym zyskiem niż za Obajtka. Zapowiada rekordową dywidendę
Nowy-stary prezes polskiego giganta ubezpieczeniowego
Nowe spektakle i prowadząca „Wstęp wolny”. Wiosna w Teatrze Telewizji i TVP Kultura
Wiosenne zmiany w „Pytaniu na śniadanie”. Widzowie w studiu
Nie żyje Gene Hackman. Zmarł razem z żoną
Zmarł aktor Marek Grabowski. Znali go widzowie „Klanu”
Soundtrack do filmu "Mamma Mia!" znów znalazł się na pierwszym miejscy Oficjalnej Listy Sprzedaży.
Po tygodniu przerwy Metallica powróciła na szczyt Oficjalnej Listy Sprzedaży. Jak widać longplay "Death Magnetic" nadal cieszy się popularnością wśród Polaków.
Nie udało się w ubiegłym tygodniu, ale minęło siedem dni i Maria Peszek zdetronizowała Metallicę.
Nowy album Marii Peszek, "Maria Awaria", nie zdołał zdetronizować Metalliki na Oficjalnej Liście Sprzedaży. "Death Magnetic" nadal okupuje szczyt zestawienia.
Zgodnie z przewidywaniami nowy album zespołu Metallica zadebiutował na szczycie Oficjalnej Listy Sprzedaży. Longplay "Death Magnetic" zdetronizował soundtrack do musicalu "Mamma Mia!".
Muzyka z filmu "Mamma Mia!" nadal okupuje pierwsze miejsce na Oficjalnej Liście Sprzedaży.
Muzyka z filmu "Mamma Mia!" dotarła na szczyt OLiS-u. Tym samym soundtrack zdetronizował imienną płytę zespołu Feel.
Popularność grupy Feel zdaje się nie mieć końca. Od premiery albumu minęły 43. tygodnie, a Polacy wciąż chętnie go kupują.
Co prawda szczyt notowania OLiS-u należy do grupy Feel, jednak wśród pięćdziesięciu płyt najchętniej kupowanych przez Polaków znalazły się dwa wydawnictwa... Black Sabbath.
W tym tygodniu pierwsze miejsce na zestawieniu OLiS-u przypadło płycie mnichów z Zakonu Świętego Krzyża "Chant - Music For Paradise".
Zapisz się do newslettera