Czy maratony serialowe wciąż są w modzie?
Tak zarabia Rafał Brzoska w InPoście. Większość nie w gotówce
Netflix kasuje przełomowy odcinek „Black Mirror”
Serwisy RASP gonią Polsat i Interię. Temu z kolejnym rekordem (Mediapanel z kwietnia)
Znamy zwycięzców 16. edycji "Tańca z gwiazdami"
Dzięki Lidze Mistrzów rosną przychody Canal+ Polska
Ligue 1 bliższa stworzenia własnego kanału telewizyjnego
TVS chce uruchomić dodatkowy kanał
“Kurier Lubelski” zadowolony z rzadszych wydań. “Dziennik Wschodni” też zyskał
Ćwierć miliona nowych subskrybentów „New York Times”
Media nie pokazały nagrania zbrodni na UW, ale pokłóciły się o słowo "makabra"
Kraków centrum świata wydawców. Oto 9 wniosków po kongresie WAN-INFRA
Apetyt marek na kreatywne podejmowanie ryzyka maleje
Szefowa GroupM o roli danych, sztucznej inteligencji i innowacjach w marketingu
Przyszłość w pięciu odsłonach: od cyfrowej nieśmiertelności po ewolucję organizacji
Znika kultowa marka turystyczna. Polacy podróżowali z nią przez dekady
Radio TOK FM zmienia ramówkę. Nowe audycje, hasło i gospodarz „Poranka”
Radio Wolna Europa ze wsparciem od rządu
Twórcy “Kwiatków Polskich” żegnają się z Radiem Nowy Świat. Kto ich zastąpi?
Kolejne stacje nadawane z najwyższego budynku w Polsce i UE
Agencja Jarosława Kuźniara z rekordowymi wpływami. Zmalał zysk
Strategiczne awanse w zespole Walk Events
Agencja inPlus Media pracuje dla Buzzcenter
Węglokoks od nowa rozpisał przetarg na obsługę PR
Rusza konklawe. Jak media relacjonują wydarzenia w Watykanie?
Debata prezydencka winduje w mediach głównych kandydatów
Trzaskowski ze sporą przewagą nad Nawrockim. Mentzen dalej traci poparcie
Powstała nowa agencja badawcza. Na czele wieloletni dyrektor w Kantar Polska
Samsung z własnym kanałem. Co z Samsung TV Plus w Polsce?
Tinder zarabia mniej. Ubyło płacących użytkowników
Bill Gates nie chce umrzeć bogaty. 200 mld dolarów dla potrzebujących
Brzoska w mocnym wywiadzie broni "kultury zapier****". "Obrzydzano etos pracy"
Będzie nowa platforma z e-bookami. Szykują ją wydawcy
Będzie film o polskich piłkarkach. Premiera już w maju
Amerykańskie linie lotnicze Delta Air Lines uruchomią nową kampanię marketingową w USA.
Sklep internetowy Amazon.com mocno wszedł w 2007 rok. Jego sprzedaż w pierwszym kwartale wzrosła o 32 procent.
Produkująca samochody firma Dodge (należąca do korporacji Chrysler) planuje skrócenie swojego sloganu reklamowego.
Dzieci w wieku 8-12 lat oglądają w telewizji więcej reklam jedzenia niż jakakolwiek inna grupa wiekowa.
W przeciętnym amerykańskim domu rodzina miała w 2006 roku dostęp do 104,2 kanałów telewizyjnych - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Media Research.
Amerykański oddział Heinekena stworzył nowy, hiszpańskojęzyczny spot reklamowy promujący piwo Heineken Premium Light.
Co mają ze sobą wspólnego dżinsy Wranglera, kosiarki firmy Cub i obuwie K-Swiss?
Zapisz się do newslettera