UE odpuszcza podatek cyfrowy. Zwycięstwo Trumpa i big techów
Czarne chmury nad wydawcami. Google wprowadza podsumowania AI także w Discoverze
Ogromne przychody, niski podatek w Polsce. Szef WP krytykuje Facebooka i Google
Dziennikarz piłkarski wrócił z Viaplay do Weszło
TVP Sport pokaże turniej kobiecego tenisa. Niespodzianka dla kibiców
Canal+ Extra 2 z Premier League i FilmBox Premium w ofercie Polsat Media
Polsat pokaże kabaret w Koszalinie. Na scenie gwiazdy
W firmach Solorza mogą zmienić się władze? Syn miał już zostać prezesem
„Gazeta Wyborcza” zwolni prawie 50 pracowników. Oszacowała koszty
Gazeta.pl bez szefowej weekendowego wydania
Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę
Agora z nową ofertą. Dostępna w 24 miastach w Polsce
Z Leo Warszawa odchodzi szef technologii i contentu
Letnia kampania Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego promuje nową wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych
MullenLowe Media wzmacnia zespół do obsługi ING Banku Śląskiego
Baiju Shah globalnym szefem agencji AKQA
Pojechałem do Krakowa, by zobaczyć kulisy RMF FM. "Nie potrzebujemy ściągać gwiazd"
Kasia Węsierska i Mati Fuczyło w letniej kampanii Radia Eska
Rada Mediów Narodowych obsadziła rady nadzorcze. Prawnicy zamiast polityków
Kaczyński na pielgrzymce Radia Maryja mobilizuje przed wyborami. „Będzie się liczył każdy głos”
mBank będzie miał nowego rzecznika prasowego
Big Picture dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
PGE z nową dyrektorką komunikacji i marketingu
Były prezes Repropolu dołączył do PZU
Wakacyjne plany Polaków – czego szukamy w Google?
Wideo nie jest liderem formatów w mediach informacyjnych. Co wygrywa?
Polacy unikają reklam telewizyjnych jak ognia. Podczas bloków wybierają smartfona
Co nas przyciąga do platform streamingowych? Filmy i seriale ważniejsze od podcastów
Gigant kablowy znów nad kreską. Na czym Vectra zarabia najwięcej?
T-Mobile promuje ofertę dla biznesu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
Awans Polaka w globalnych strukturach Iron Mountain
Potężne zwolnienia w Booking.com
Książka o Andrzeju Dudzie wycofana z Empiku. Dlaczego dopuszczono ją do sprzedaży?
15 lat od zaginięcia Iwony Wieczorek. Pokażą dokument o dzieciństwie dziewczyny
TVP pokaże nowy serial. Bohaterem warszawski włamywacz
Nominacje do Emmy 2025. Serial Apple TV+ rozbił bank
32,59 miliarda dolarów wydali Amerykanie na zakupy w sieci między 1 listopada a 31 grudnia 2010 roku.
Brazylia pozostaje jedynym dużym rynkiem, na którym należący do Google serwis społecznościowy Orkut wyprzedza Facebooka. W Indiach właśnie nastąpiła zmiana na pozycji lidera.
Październik to już siódmy miesiąc z rzędu, w którym strony należące do Google były za oceanem częściej odwiedzane niż Yahoo.
We wrześniu bieżącego roku 85,3 procenta brazylijskich użytkowników internetu w wieku co najmniej 15 lat odwiedzało strony serwisów społecznościowych.
Wydatki Amerykanów w serwisach e-commerce zwiększyły się w październiku zaledwie o 1 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
W sierpniu bieżącego roku prawie 40 procent użytkowników internetu z Japonii odwiedziło w sieci muzyczne serwisy.
Zapisz się do newslettera