Czy cisza wyborcza ma nadal sens? “Prawo nawet nie próbowało nadążać za technologią”
Nowy trend na ChatGPT: Lustereczko powiedz przecie…
Nowa dyrektor zarządzająca Onetu
Business Insider ogłasza duże zwolnienia w USA. Pożegna ponad 20 proc. zespołu przez spadki ruchu
Zmiany na urządzeniach Apple TV. System tvOS zyska nowe oblicze
Finał piłkarskiej Ligi Mistrzów. Transmisja w Canal+ i TVP
Polsat Box i Plus zaprezentowały wspólną ofertę. Ma być prościej niż u konkurencji
Media szykują się na wybory. Niektóre wyborcze wieczory potrwają do rana
Polski dziennikarz zginął na Ukrainie. Walczył jako ochotnik
TOK FM znów ratuje zysk „Polityki”. Prawie 850 tys. zł na nagrody dla pracowników
Nowe życie „Życia Warszawy”
Tyle zarabia syn Zygmunta Solorza na influencer marketingu. Kolejna dywidenda
W tym roku spadnie konsumpcja mediów. Po raz pierwszy od 2009 roku
re58 w miejsce Sigmy Bis. "Ucieczka od starej nazwy nic nie zmieni"
Maffashion ambasadorką marki Avon
Sąd stwierdził „bezczynność” szefa KRRiT. Świrski ukarany 50 tys. zł grzywny
„Warszawa kręci” w kampanii edukacyjnej Radia Kolor
Rada Etyki Mediów odrzuciła skargę byłego polityka PiS. Podcast Gierszewskich uznany za rzetelny
Kanały TV stacji radiowych? We Włoszech to działa, w Polsce nie
Elon Musk u Trumpa nie „dowiózł” ponad 90 proc. Obiecywał 2 bln dolarów oszczędności
Make Life Harder i Michał Marszał jednoczą siły w kampanii profrekwencyjnej
Elon Musk żegna się z administracją Trumpa. „Misja DOGE będzie się tylko umacniać”
Katarzyna Puchacz i Ewelina Pawłowska nowymi dyrektorkami w LoveBrands Group
Anna Deck w PBI odpowiada za nowy identyfikator reklamowy
Uczciwość zamiast dyplomu? Czego Polacy oczekują od polityków
Pracownicy korzystający z AI postrzegani jako lenie
Świat bez internetu? Połowa nastolatków jest na tak
Sztuczna inteligencja na platformach Mety przebiła miliard. Zuckerbeg mówi, jak na niej zarabiać
Słabo bez własnej premiery. Producent „Lords of the Fallen” zarobił mniej
Nie będzie iOS19. Apple zmienia podejście do nazw
Temu wprowadza w błąd polskich użytkowników? UOKiK stawia zarzuty
Właściciel eobuwia ma kredyt na dłużej. Jest jeden warunek
Zmarła aktorka z kultowego sitcomu
Popławska i Rogucki w nowej komedii Koneckiego. Ruszyły zdjęcia
Tegoroczna Eurowizja rozgrzała media. Mamy raport
Malcolm i Stomil wrócą. Canal+ szykuje kontynuację „Emigracji XD” i „Edukacji XD”
Nokia odzyskała pozycję lidera w rankingu najbardziej przyjaznych dla środowiska firm elektronicznych organizacji Greenpeace.
Wideo online zanotowało wysoki wzrost popularności w ciągu ostatniego roku wśród Amerykanów - wynika z badania firmy Magid Media Futures, przeprowadzonego pod koniec marca 2007.
Michael Dell chce aby firma, której jest dyrektorem naczelnym, stała się najbardziej ekologicznym producentem w branży technologicznej na świecie.
Wydatki reklamowe na prasę dla gejów i lesbijek wyniosły w ubiegłym roku 223,3 miliona dolarów.
Telewizja ABC zamierza udostępnić w lecie na swojej stronie internetowej programy w formacie high-definition.
W ubiegłym roku z bankowości internetowej korzystało 44 miliony amerykańskich konsumentów.
Koncern Comcast Corp. ogłosił, że dołączy do planowanego przez News Corp. i NBC Universal przedsięwzięcia, którym ma być internetowy serwis wideo.
Agencja ZenithOptimedia Group skorygowała swoją prognozę i obecnie przewiduje, że internet przegoni radio pod względem wpływów reklamowych już w 2008 roku.
Popularny odtwarzacz plików multimedialnych Winamp został uruchomiony w wersji beta na telefony komórkowe.
Serwis społecznościowy MySpace był najczęściej wyszukiwaną marką na amerykańskich stronach internetowych w 2006 roku.
Zapisz się do newslettera