Tysiące kont zniknęły z YouTube. Stoi za tym Google
Instagram chce ścigać się z TikTokiem. Ma nowe narzędzie dla marketerów
Tak zarabia Filmweb. Kolejna dywidenda
Iwona Wencel na czele human resources w Justtag Group
Zygmunt Solorz nie zgadza się z dymisją. „Desperacki manewr wizerunkowy”
Kolejne zmiany w Polsacie. Syn Solorza uspokaja pracowników. "Chcę Was prosić o dalszą pełną zaangażowania pracę"
Projekt "Lalka" bez udziału TVP. Publiczny nadawca w końcu zabrał głos
Kim jest nowy prezes Cyfrowego Polsatu? Pracował m.in. w Play
Dziwny tekst w "Gazecie Wyborczej". O tym, że pisarz na rowerze elektrycznym zabijał zwierzęta
Burda Media Polska zarobiła więcej z reklam i e-commerce. Wyzwania w internecie
„O co chodzi?” – nowy cykl wideo w Gazeta.pl
Nie żyje Marta Bratkowska, dziennikarka “Gazety Wyborczej”
Penélope Cruz ambasadorką polskiej wody. „Uosabia wszystkie wartości marki”
All Hands Agency wzmacnia zespół i reorganizuje strukturę
Schulstad kampanią promuje odświeżoną linię bułek
Gabby Thomas, Endrick, Coco Gauff i inni sportowcy w nowej globalnej kampanii New Balance
Radio ZET w nowym podcaście podpowiada co zrobić, gdy wybuchnie wojna
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie. RMF FM rośnie
Nowy reporter w warszawskiej redakcji Radia ZET
Pojechałem do Krakowa, by zobaczyć kulisy RMF FM. "Nie potrzebujemy ściągać gwiazd"
Grupa Empik wybrała Lighthouse. Agencja wesprze komunikację korporacyjną
Funko zatrudnia Havas PR Warsaw do obsługi komunikacji w Polsce
Wisła Kraków i VML łączą siły. Agencja pomoże w transformacji marki
Benefit Systems nowym klientem agencji Linkleaders
Europejscy marketerzy redukują budżety i przesuwają wydatki
Drogi czerwiec w sklepach. Gdzie jest najtaniej?
„Naprawdę wciąga, trudno się od niego oderwać”. Co Polacy myślą o TikToku?
Agnieszka Antecka business development directorką w Kantar Polska
Nowa osoba w zarządzie T-Mobile Polska
Gigant kablowy znów nad kreską. Na czym Vectra zarabia najwięcej?
T-Mobile promuje ofertę dla biznesu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Koniec licytacji serwisu InfoPraca. Cena spadała co godzinę
Odchodzi minister sportu. Z pomocą sponsorów walczył z szefem PKOl
Nie żyje Ozzy Osbourne. Sukcesy święcił nie tylko w muzyce
Książka o Dudzie zniknęła z kolejnych sklepów z audiobookami
Oto najchętniej oglądane produkcje Netfliksa w pierwszej połowie 2025 roku. Klapa znanego show
Lionsgate, w zamian za 42 procent udziałów w Break.com, zainwestował 21 milionów dolarów płatnych w akcjach wytwórni.
Amerykańska firma telekomunikacyjna Verizon Communications Inc. planuje zaoferowanie swoim klientom usługi 'wideo na żądanie' w technologii high-definition (HD VOD).
Firma Google Inc uzyskała wstępną zgodę na dostarczanie internetowych treści w Chinach.
Firma Sony Corp. zamierza w bieżącym roku biznesowym wypuścić na rynek co najmniej 380 nowych tytułów na konsolę do gier wideo PlayStation 3 (PS3).
Do 2011 roku gry wideo będą jednym z najlepiej rozwijających się segmentów światowego przemysłu rozrywkowego - twierdzi firma PricewaterhouseCoopers (PwC).
Wydatki na reklamę internetową oraz na dostęp do sieci, będą notować w USA co roku dwucyfrowy wzrost przez najbliższe cztery lata - prognozuje PricewaterhouseCoopers (PwC).
Największy na świecie producent telefonów komórkowych zapowiedział reorganizację wewnątrz firmy.
Firma Google Inc. planuje wydać 600 milionów dolarów na budowę nowego centrum przetwarzania danych w stanie Iowa.
Firma Apple Inc. poinformowała, że użytkownicy iPhone'ów będą mogli oglądać klipy wideo z serwisu YouTube.
Pod koniec czerwca, w ofercie trzech czołowych niemieckich operatorów komórkowych, znajdzie się smartphone HTC Touch.
Zapisz się do newslettera