Jak szef Microsoftu korzysta z AI? [OPINIA]
Mentzen pytał Trzaskowskiego na YouTubie. Pobito polityczny rekord
Subskrybenci Netfliksa nie boją się reklam. Niemal co trzeci ma plan ze spotami
Kto rządzi na TikToku? Polsat i Lidl deklasują konkurencję
Kanały TV stacji radiowych? We Włoszech to działa, w Polsce nie
Ilu widzów miał drugi sezon "Zatoki szpiegów"?
Canal+ ze zgodą na przejęcie głównego udziałowca Showmax
Kto pokaże Roland Garros? Były trener Igi Świątek wśród komentatorów
Drugi „Kleks” nie dał rady. Agora zarobiła mniej
Dezinformacja ma być ścigana z Kodeksu karnego? Szef RMN: prawda sama się nie obroni
Spółka właściciela „Wprost” i „Do Rzeczy” szykuje serwis oparty na AI. Kilkanaście mln zł od PARP
“Niezwykły wzrost Polski”. Prestiżowy tygodnik z okładką o naszym kraju
Rycerze, królowie i mitologiczni bogowie w reklamach. "Poszukiwanie wyróżnika"
Kulisy powstawania "najlepszej polskiej reklamy". Arcydzieło Ery sprzed 23 lat zna każdy
TVP Sport odda na jeden dzień swoje social media poszukiwanym dzieciom
Poznaliśmy „Dobrostars”. IAA Polska Marketing Masterminds wręczyło nowe nagrody
Radio Poznań przywróciło archiwalny wywiad z Karolem Nawrockim
Grupa Radiowa Time ma dyrektora marketingu
Agencja Madogz z PR managerką
Elon Musk niżej w hierarchii u Trumpa. Chce wydawać mniej na politykę
Ruszył nabór do Kolegium Arbitrów Komisji Etyki Public Relations
Kandydaci na prezydenta mało mówili o problemach młodych. Wyróżnił się jeden kandydat
Pracownicy korzystający z AI postrzegani jako lenie
Świat bez internetu? Połowa nastolatków jest na tak
Polacy wierzą w poprawę ich sytuacji ekonomicznej. “Nie rezygnują z przyjemności życia codziennego”
Nowe osoby w Mad Research
Ceny subskrypcji AI od Google’a mogą szokować
Donald Trump grozi Apple’owi cłami. Produkcja ma wrócić do USA
MediaMarkt ma nowy pomysł na biznes w Polsce. Rusza z marketplace
Orlen ma więcej stacji i sklepów. Zysk w górę
Farmacja i Eurowizja. Jak Novartis wspierał konkurs w Bazylei?
Filmowa spółka Agory z rekordem. Pomogli Pan Kleks i „Sami swoi”
Kłopoty już za Legimi? Zysk znów w górę
Netflix zapowiada serial z Małgorzatą Kożuchowską. Jest już nawet zwiastun
Amerykańskie stacje telewizyjne NBC i ESPN nie zdecydowały się na transmisje w technologii high-definition (HD) z wielkoszlemowego turnieju tenisowego w Wimbledonie.
Brytyjska firma New Medium Enterprises zapowiedziała, że we wrześniu wprowadzi na rynek nowy format płyt DVD high-definition o nazwie Versatile Multilayer Disc (VMD).
Według firmy badawczej Digital Entertainment Group (DEG), odtwarzacze płyt Blu-ray znajdują się w około 1,5 miliona amerykańskich domów.
Joseph Taylor - wiceprezes firmy Panasonic - twierdzi, że Blu-ray zwyciężył w wojnie formatów z HD-DVD.
W sklepie internetowym Amazon.com, wyprodukowany przez firmę Toshiba odtwarzacz HD-A2 HD-DVD, kosztuje 242 dolary.
23 procent telewizorów w Stanach Zjednoczonych nie korzysta z usług operatorów kablowych bądź satelitarnych.
Gdyby amerykańscy posiadacze odbiorników high definition mogli zdecydować się tylko na jeden kanał, wybraliby National Geographic HD.
Z wojny formatów jak na razie zwycięsko wychodzi Blu-ray.
Telewizory przystosowane do odbioru sygnału High Definition (HDTV) znajdują się obecnie w 28 procentach amerykańskich domostw.
Sieć Time Warner Cable dodała do swojego serwisu HD na żądanie (HD On Demand) kanał Wealth TV.
Zapisz się do newslettera