Czy cisza wyborcza ma nadal sens? “Prawo nawet nie próbowało nadążać za technologią”
Nowy trend na ChatGPT: Lustereczko powiedz przecie…
Nowa dyrektor zarządzająca Onetu
Business Insider ogłasza duże zwolnienia w USA. Pożegna ponad 20 proc. zespołu przez spadki ruchu
Zmiany na urządzeniach Apple TV. System tvOS zyska nowe oblicze
Finał piłkarskiej Ligi Mistrzów. Transmisja w Canal+ i TVP
Polsat Box i Plus zaprezentowały wspólną ofertę. Ma być prościej niż u konkurencji
Media szykują się na wybory. Niektóre wyborcze wieczory potrwają do rana
Polski dziennikarz zginął na Ukrainie. Walczył jako ochotnik
TOK FM znów ratuje zysk „Polityki”. Prawie 850 tys. zł na nagrody dla pracowników
Nowe życie „Życia Warszawy”
Tyle zarabia syn Zygmunta Solorza na influencer marketingu. Kolejna dywidenda
W tym roku spadnie konsumpcja mediów. Po raz pierwszy od 2009 roku
re58 w miejsce Sigmy Bis. "Ucieczka od starej nazwy nic nie zmieni"
Maffashion ambasadorką marki Avon
Sąd stwierdził „bezczynność” szefa KRRiT. Świrski ukarany 50 tys. zł grzywny
„Warszawa kręci” w kampanii edukacyjnej Radia Kolor
Rada Etyki Mediów odrzuciła skargę byłego polityka PiS. Podcast Gierszewskich uznany za rzetelny
Kanały TV stacji radiowych? We Włoszech to działa, w Polsce nie
Elon Musk u Trumpa nie „dowiózł” ponad 90 proc. Obiecywał 2 bln dolarów oszczędności
Make Life Harder i Michał Marszał jednoczą siły w kampanii profrekwencyjnej
Elon Musk żegna się z administracją Trumpa. „Misja DOGE będzie się tylko umacniać”
Katarzyna Puchacz i Ewelina Pawłowska nowymi dyrektorkami w LoveBrands Group
Anna Deck w PBI odpowiada za nowy identyfikator reklamowy
Uczciwość zamiast dyplomu? Czego Polacy oczekują od polityków
Pracownicy korzystający z AI postrzegani jako lenie
Świat bez internetu? Połowa nastolatków jest na tak
Sztuczna inteligencja na platformach Mety przebiła miliard. Zuckerbeg mówi, jak na niej zarabiać
Słabo bez własnej premiery. Producent „Lords of the Fallen” zarobił mniej
Nie będzie iOS19. Apple zmienia podejście do nazw
Temu wprowadza w błąd polskich użytkowników? UOKiK stawia zarzuty
Właściciel eobuwia ma kredyt na dłużej. Jest jeden warunek
Zmarła aktorka z kultowego sitcomu
Popławska i Rogucki w nowej komedii Koneckiego. Ruszyły zdjęcia
Tegoroczna Eurowizja rozgrzała media. Mamy raport
Malcolm i Stomil wrócą. Canal+ szykuje kontynuację „Emigracji XD” i „Edukacji XD”
Chińscy dostawcy komponentów do urządzeń Apple znów sprowadzili na amerykańskiego giganta problemy. Wszystko przez skandaliczne warunki pracy panujące w fabrykach.
Na popularnym polskim vlogu, AdBuster, przeprowadzono test wytrzymałości prezerwatyw różnych marek. Durex zdecydował się na humorystyczną odpowiedź na ten pomysł.
Najpopularniejszy muzyczny serwis streamingowy świata, Spotify, w Polsce jest już od blisko pół roku. O rodzimym rynku muzyki cyfrowej rozmawiamy z Przemysławem Plutą.
O rozwoju projektu Yanosik.pl, platformie Flotis rozmawiamy z Dawidem Fabisiem, dyrektorem zarządzającym Neptis, wydawcy tych aplikacji.
Nowy raport firmy Sotrender pokazuje, w jaki sposób największe polskie marki korzystają z hashtagów na Facebooku.
Podczas czwartkowej prezentacji w Nowym Jorku Nokia pokazała długo wyczekiwanego smartfona Lumia 1020 z zaawansowanym aparatem fotograficznym.
O rozwoju PressPada, rynku cyfrowej prasy i blogowaniu portal Wirtualnemedia.pl rozmawia z przedsiębiorcą Pawłem Nowakiem.
O Glass, nowym gadżecie Google, rozmawiamy z Wojciechem Kalicińskim - jednym z pierwszych polskich posiadaczy tego urządzenia i współzałożycielem oraz dyrektorem ds. technologii agencji interaktywnej Kalicińscy.com.
O tym dlaczego platformy mikroblogowe napotykają problemy w Polsce mówią Wirtualnemedia.pl dr Jan Zając, współzałożyciel firmy analitycznej Sotrender i specjalista od wizerunku marki Paweł Tkaczyk.
Podczas imprezy #GlassHackathon w Warszawie polscy programiści mieli okazję przetestować Google Glass i napisać swoje pierwsze programy dla niezwykłego gadżetu giganta z Mountain View.
Zapisz się do newslettera