18 ton cukierków dla sieci Era
B&B Produkt Słodycze Reklamowe dostarczy łącznie 18 toncukierków reklamowych dla Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatorasieci komórkowych Era i Heyah.
Podpisana umowa przewiduje realizację zlecenia składającego sięz dwóch równoległych etapów.
Pierwszy to 6 ton tradycyjnych krówek milanowskich. Cukierki tebędą wykorzystywane podczas akcji promocyjnych towarzyszącychotwarciom nowych salonów autoryzowanych przedstawicieli sieciEra.
Druga część kontraktu przewiduje dostawę 12 ton (prawie dwóchmilionów sztuk) niewielkich cukierków owocowych typu karmelkitwarde. Ich zamówienie przez PTC ma związek z obchodami 11-leciaobecności marki Era na polskim rynku.
Telefonia Komórkowa

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: 18 ton cukierków dla sieci Era