2,6 mln widzów „Na Wspólnej”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej
Serial „Na Wspólnej” w jesiennym sezonie gromadzi średnio 2,57 mln widzów, minimalnie więcej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji w całym rynku przegrywa z TVP2, nadającą „Barwy szczęścia”, ale w grupie komercyjnej jest liderem.
Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 31 sierpnia do 1 października 2015 roku wyniosła 2,57 mln osób. Przełożyło się na 16,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl. Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.10.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 17 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,86 mln oglądających.
|
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
|
AMR |
SHR % |
||
|
17-09-2015 |
20:11:12 |
2 856 828 |
19,31% |
|
14-09-2015 |
20:10:13 |
2 787 239 |
17,61% |
|
23-09-2015 |
20:10:47 |
2 772 387 |
17,72% |
|
Średnio: |
2 570 789 |
16,72% |
|
Widownia „Na Wspólnej” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła minimalnie. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 2 października ub.r.) telenowelę TVN średnio oglądało 2,55 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 16,36 proc. i 16,27 proc. Na wzrost widowni na jesieni wpływ mógł mieć m.in. fakt, że stacja zdecydowała się emitować „Na Wspólnej” przez całe wakacje.
TVN w czasie emisji „Na Wspólnej” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie jest TVP2, która emituje wtedy „Barwy szczęścia”, co przekłada się na 19,14 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 11,32 proc. udziału), a czwarty jest Polsat (filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Świat według Kiepskich” i „Zdrady”; 9,76 proc. udziału).
Zaś wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.
|
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
|
TVP2 |
2 943 474 |
19,14% |
14,37% |
|
TVN - Na Wspólnej |
2 570 789 |
16,72% |
17,72% |
|
TVP1 |
1 740 627 |
11,32% |
9,47% |
|
Polsat |
1 500 420 |
9,76% |
13,36% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. średni udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,34 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 2,6 mln widzów „Na Wspólnej”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej