Telewizja Polska wyda 3,4 mln zł na loterie
Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która na jej zlecenie zajmie się organizacją i obsługą loterii audiotekstowych.
Flagi obok głównej siedziby TVP (fot. shutterstock.com)

Umowa z wybraną firmą ma być zawarta przez Telewizję Polską na rok. Budżet, który na zaplanowane loterie przeznaczy w tym okresie publiczny nadawca, wynosi 3,4 mln zł netto (bez VAT).
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (ma 96 proc. znaczenia) i czas usunięcia awarii (4 proc.). Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 27 sierpnia.
TVP przy okazji różnych wydarzeń czy koncertów organizuje loterie SMS, w ramach których rozdaje nagrody, np. samochody. Przykładem może być chociażby koncert organizowany w wieczór sylwestrowy.
TVP
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska wyda 3,4 mln zł na loterie
Wreszcie złożyć zawiadomienie?