Telewizja Polska wyda 3,4 mln zł na loterie
Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która na jej zlecenie zajmie się organizacją i obsługą loterii audiotekstowych.
Flagi obok głównej siedziby TVP (fot. shutterstock.com)

Umowa z wybraną firmą ma być zawarta przez Telewizję Polską na rok. Budżet, który na zaplanowane loterie przeznaczy w tym okresie publiczny nadawca, wynosi 3,4 mln zł netto (bez VAT).
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (ma 96 proc. znaczenia) i czas usunięcia awarii (4 proc.). Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 27 sierpnia.
TVP przy okazji różnych wydarzeń czy koncertów organizuje loterie SMS, w ramach których rozdaje nagrody, np. samochody. Przykładem może być chociażby koncert organizowany w wieczór sylwestrowy.
TVP 

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska wyda 3,4 mln zł na loterie
Wreszcie złożyć zawiadomienie?