30 reklam w finale Spoters. Rusza głosowanie internautów (wideo)
Do finałowego etapu konkursu Spoters, organizowanego przez nadawcę stacji MTV i Viva oraz Atmedia, wybrano 30 reklam emitowanych w ub.r. Przez cały luty będą mogli na nie głosować internauci.
Do finału tegorocznej edycji Spoters w internetowym głosowaniu zakwalifikowano po 5 reklam w 6 kategoriach:
w kategorii Cuda Techniki - reklamy Sony Alfa, kamery Sony, telewizji N, blenderu Zelmer i Sony Playstation,
w kategorii Drogeria - reklamy Axe, Dove, Timotei oraz perfum Playboy i Adidas,
w kategorii Pięć Smaków - reklamy Mentosa, Chipity, Lays, Lurpak i Biedronki,
w kategorii Rozmaitości - reklamy IKEA, Nike, DHL, Red Bulla i Tesco,
w kategorii Ważna Sprawa - reklamy Stowarzyszenia Chorych na SM, fundacji Itaka, fundacji Viva oraz kampanie „Nie jedź na kacu” i „Na co mi to”,
w kategorii W Zasięgu - reklamy Netii, Polkomtela oraz trzech usług TP
Na ulubioną reklamę w każdej z tych kategorii można głosować do 28 lutego w serwisie spoters.com.pl. Jednocześnie na antenach stacji MTV i Viva rozpoczęła się zachęcająca do tego kampania reklamowa.
Ogłoszeni w marcu zwycięzcy konkursu otrzymają bezpłatny czas reklamowy na antenach MTV i Vivy. Całą akcję organizują kontrolująca te kanały firma Viacom International Media Networks oraz biuro reklamy Atmedia. Przy okazji konkursu we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych przeprowadzono badania nastawienia wobec reklam internautów z dwóch grup wiekowych: 14-29 lat oraz 16-49 lat.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 30 reklam w finale Spoters. Rusza głosowanie internautów (wideo)