38 Content Communication wspiera komunikację akcji UNICEF Polska
UNICEF Polska rozpoczyna akcję, której celem jest wspólne wypracowanie założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. W ramach kampanii odbędą się warsztaty dla firm, a także powstanie cykl podcastów. Akcję przygotowała 38 Content Communication.
Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu jest odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chce odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu.
UNICEF Polska zaprasza biznes do współpracy
Do udziału w projekcie zaproszonych zostało blisko 10 firm, zarówno tych posiadających strategie i doświadczenie w dziedzinie działań na rzecz społeczeństwa, jak i mniejszych, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym we współpracę z sektorem NGO.
Warsztaty przeprowadzą znani trenerzy biznesu – dr Joanna Heidtman i Piotr Piasecki, którzy będą też merytorycznie nadzorować powstawanie toolkita – poradnika zawierającego założenia współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi.
Za realizację kampanii odpowiada 38 Content Communication.
- Chcemy pokazać biznesowi, że mamy wiele do zaoferowania. I wiele nas łączy. Mamy podobne potrzeby i wartości, które przyświecają na co dzień naszej działalności. Dlatego postanowiliśmy zaprosić biznes do dyskusji o tym, co organizacje, takie jak nasza mogą mu zaoferować. Jest to jeden z elementów wielowątkowej kampanii PR, za której koncepcję i realizację odpowiada 38 Content Communication - mówi Paweł Barski, dyrektor marketingu i komunikacji UNICEF Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication wspiera komunikację akcji UNICEF Polska