77 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
Biuro Reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym wydaniu "Faktów".

Na 77 tys. zł (cena netto, bez VAT i rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy niedzielnym wydaniu "Faktów'. Cena dla emisji w dni robocze jest niższa i wynosi 67,7 tys. zł.
Za reklamę przy emitowanym zaraz po "Faktach" serwisie sportowym trzeba zapłacić 50,7 tys. zł w niedziele i 50 tys. zł w dni powszednie. Stawki dla reklam pokazywanych przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 43,3 tys. zł i 41,7 tys. zł.
W marcu na antenie TVN pojawią się nowe, premierowe odcinki programów i seriali - wraz ze startem wiosennej ramówki.
Reklama przy emitowanym w środowe wieczory programie "Ugotowani w parach" kosztuje 33,6 tys. zł, przy "Azja Express" (sobota wieczór) - 40,3 tys. zł, a przy "Masterchef Junior" (niedzielny wieczór") - 39,1 tys. zł.
Za spot przy programie "Nastolatki rządzą kasą" (wtorki wieczorem) trzeba zapłacić 28,3 tys. zł, a przy programie "Mój agent" (niedziela wieczór) - 27,3 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy "Kuchennych rewolucjach" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 49,7 tys. zł, przy "Milionerach" - 38,8 tys. zł, a przy programie "Kuba Wojewódzki" - 32,1 tys. zł.
Z kolei cena spotu przy serialu "Na Wspólnej" wynosi 36,1 tys. zł, zaś przy emitowanej w poniedziałki wieczorem produkcji "Chyłka- oskarżenie" - 24,1 tys. zł.
TVN będzie w marcu transmitować zawody w skokach narciarskich - tutaj bloki reklamowe podlegają indywidualnej wycenie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 77 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN