Ad4Mass w lipcu bez prowizji od kampanii
W internetowym systemie reklamowym Ad4Mass przestaje obowiązywać prowizja od zleconych kampanii. Promocję zaplanowano na cały lipiec.
W systemie reklamy internetowej Ad4Mass – uruchomionym przez firmę GTW Media w kwietniu bieżącego roku (więcej) – przez cały lipiec nie trzeba płacić prowizji od zleconych kampanii. Wcześniej taka należność była automatycznie do cen miejsc reklamowych ustalonych przez partnerów systemu.
GTW Media uzasadnia, że chce w ten sposób podkreślić dbałość o swoich obecnych klientów oraz pozyskać kolejnych. Spółka planuje, że system Ad4Mass do końca kwietnia przyszłego roku osiągnie poziom 2 tys. wydawców i zasięg 1 mln real users dziennie.
Marketing internetowy
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ad4Mass w lipcu bez prowizji od kampanii