Agencja Brighter Group zajmie się promocją Polski w Wielkiej Brytanii
Brytyjska agencja Brighter Group została wybrana przez biuro Polskiej Organizacji Turystycznej w Wielkiej Brytanii do kampanii promującej Polskę na Wyspach.

Agencja ma za zadanie przeprowadzić nową kampanię w mediach cyfrowych, w której ma być pokazane jak w czasie pandemii i spowodowanej przez nią blokady ludzie radzą sobie z pragnieniami podróży i życiem towarzyskim.
Jej celem jest przekształcenie obecnych „wirtualnych gości” Polski w turystów, którzy odwiedzą ją, gdy zostaną wycofane wszystkie dotychczasowe blokady.
Działania agencji koordynować będzie szefowa działu społecznego Anneka Roberts.
- Jesteśmy podekscytowani możliwością tworzenia i wprowadzania na rynek ciekawych treści, które dadzą Brytyjczykom możliwość odwiedzenia Polski wirtualnie w nadchodzących tygodniach. Mamy nadzieję, że kampania zainspiruje wirtualnych odwiedzających do konwersji na prawdziwych turystów, gdy tylko będzie to dozwolone - mówi Debbie Flynn, partner zarządzająca Brighter Group.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja Brighter Group zajmie się promocją Polski w Wielkiej Brytanii