Agencja Whites ma dwóch nowych business ownerów
Agencja digitalowa Whites wprowadza zmiany w strukturze powołując dwóch niezależnych business ownerów w obszarach SEO i contentu. Ma to pozwolić na pracę w mniejszych i bardziej zwinnych zespołach o dużej autonomii i elastyczności.
W związku z wprowadzanymi zmianami Magda Rozmus objęła stanowisko business ownera zespołu content marketingu, natomiast Rafał Kobylarczyk stanął na czele zespołu SEO.
Magda Rozmus, która od samego początku współtworzy zespół contentu w Whites, od ponad dwóch lat, jako team leaderka nim zarządza. - Jej zaangażowanie, poczucie odpowiedzialności oraz wprowadzane zmiany sprawiają, że awans jest naturalnym etapem w jej karierze - podkreśla Anna Tkaczyk, managing partnerka w Whites.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Rafał Kobylarczyk, nowy business owner zespołu SEO, jest ekspertem i strategiem. - Jego głębokie zrozumienie zespołu oraz entuzjazm do realizacji kampanii z wykorzystaniem automatyzacji i rozwiązań AI przekładają się na wysoką skuteczność działań i zadowolenie klientów. Razem z Krzysztofem Kowalczuk-Fijałkowskim, innovation lead Whites, będzie implementować strategie Generative Engine Optimization (GEO) do działań zespołu SEO. Rafał łączy w sobie wszystkie kompetencje, których oczekujemy od business ownera - dodaje Anna Tkaczyk.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Whites ma dwóch nowych business ownerów