Alcatel-Lucent Enterprise stawia na podejście wertykalne, chmurę i usługi profesjonalne
Firma Alcatel-Lucent Enterprise (ALE) wprowadza nową strategię regionalną, skupioną na podejściu wertykalnym, chmurze oraz profesjonalnych usługach.

W ramach nowej strategii, ALE tworzy cztery regionalne organizacje sprzedaży, które skupią się na określonych segmentach rynku, aby poprzez wertykalizację zapewnić partnerom oraz klientom szybszą zmianę w kierunku wdrożenia nowych modeli biznesowych.
Każda z nowo powstałych regionalnych organizacji - Europe North, Europe South, Asia-Pacific i North America - będzie mieć własny, wyspecjalizowany zespół, który ma usprawnić sprzedaż produktów i świadczenie profesjonalnych usług. Będą one realizować strategię opracowaną dla konkretnej branży, obejmującą sprzedaż i obsługę kanałów sprzedaży oraz wdrażanie rozwiązań chmurowych.
W ramach czterech regionalnych organizacji sprzedaży ALE rozszerzy swój model branżowy, który dotychczas stosował w hotelarstwie, na sektory służby zdrowia, edukacji, administracji publicznej i transportu. Podejście wertykalne oparte jest na zindywidualizowanych rozwiązaniach, zintegrowanych z procesami biznesowymi typowymi dla danej branży i odpowiada na zwiększone zapotrzebowania na systemy komunikacyjne w dobie internetu rzeczy. Ma to ułatwić firmom wykorzystanie nowych możliwości biznesowych i obniżenie kosztów działalności, a ponadto uprościć pracę pracowników działów informatycznych.
Do ALE jako szef nowego regionu Europe North, w skład którego wchodzą kraje Europy Północnej, Centralnej oraz Wschodniej, a także Rosja i Izrael, dołącza Rukmini Glanard. Wnosi ona do firmy ponad 17 lat doświadczenia zdobytego w przedsiębiorstwach ICT o globalnym zasięgu, gdzie pełniła funkcje kierownicze, m.in. w Orange Business Services oraz Sita.
ALE oferuje rozwiązania sieciowe i komunikacyjne instalowanych u klienta (ang. Customer Premises Equipment - CPE) oraz rozwiązania chmurowe udostępniane na żądanie, z opłatą uzależnioną od wykorzystania, takie jak Alcatel-Lucent Rainbow, OpenTouch Enterprise Cloud i Network On Demand. Firmowe technologie umożliwiają przenoszenie środowisk informatycznych do chmury, a ponadto chronią inwestycje. Są przeznaczone dla przedsiębiorstw o różnych wymaganiach oraz dostosowane do potrzeb konkretnych branż i klientów.
W związku z rozszerzaniem działalności w zakresie rozwiązań wertykalnych i chmurowych ALE rozbudowuje również kanał partnerski. W ramach nowego programu partnerzy uzyskają specjalistyczne porady, szkolenia i możliwości zwiększenia przychodów, m.in. poprzez wprowadzane przez ALE nowe modele biznesowe, z opłatami uzależnionymi od faktycznego wykorzystania.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Alcatel-Lucent Enterprise stawia na podejście wertykalne, chmurę i usługi profesjonalne