„Wprost” mniej premium. Zwalnia znanych dziennikarzy
Z działu premium tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) zwolniono w środę cztery osoby. Z redakcji odchodzą dziennikarki Joanna Miziołek, Paulina Socha-Jakubowska, dziennikarz Jakub Mielnik i wydawca Konrad Żelazowski – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl
Informację o zwolnieniach potwierdziła nam prezes PMPG Polskie Media Katarzyna Gintrowska, która wraz z dyrektorem zarządzającym pionem wydawniczym Robertem Pstrokońskim, wręczyła w środę wypowiedzenia.
– Zredukowaliśmy dział premium. Będziemy rozwijać działy, które mają większy potencjał. Mowa tutaj o sporcie, zdrowiu czy podróżach, które mocno rosną – powiedziała Wirtualnemedia.pl Gintrowska.
Jak informowaliśmy, w czerwcu br. serwis sportowy „Wprost” zyskał blisko 2 miliony nowych użytkowników i wpadł do pierwszej dziesiątki najpopularniejszych witryn sportowych (dane z Mediapanelu).
Joanna Miziołek we "Wprost" od dekady
Joanna Miziołek z „Wprost” związana była od wiosny 2015 roku, zajmowała się polityką. Razem z Elizą Olczyk prowadziła rubrykę „Niedyskrecje parlamentarne”. Wcześniej pracowała w dzienniku „Polska”. Miziołek współpracuje też z ZPR Media – wraz z Łukaszem Warzechą prowadzi program “Rozjazd” na kanale youtube'owym Super Ring.
Paulina Socha-Jakubowska do „Wprost” dołączyła w 2019 roku. Pisała o tematach społecznych, przeprowadzała wywiady. Prowadziła podcast „Wprost Przeciwnie” W przeszłości związana był z TVP Info i „Super Expressem”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Konrad Żelazowski był wydawcą działu premium. Jakub Mielnik był z kolei dziennikarzem i redaktorem „Wprost” od 2015 roku.
Tygodnik „Wprost” od wiosny 2020 roku ukazuje się tylko w wersji cyfrowej. Treści premium dostępne są za paywallem.
Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” w dołku
Jak już szczegółowo opisywaliśmy, w pierwszym kwartale 2025 roku grupa PMPG Polskie Media, do której oprócz „Wprost” należy spółka Orle Pióro wydająca tygodnik „Do Rzeczy” i miesięcznik „Historia Do Rzeczy”, przy spadku przychodów rok do roku o prawie 15 proc. zanotowała 1,1 mln zł straty netto. Firma zaliczyła szósty z rzędu kwartał z ujemną rentownością netto.
Z kolei Orle Pióro wybiera się na giełdę. Wiosną br. spółka w ramach oferty publicznej sprzedał ponad jedną trzecią puli swoich akcji, pozyskując brutto 1,9 mln zł. Na walory zapisało się 339 inwestorów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Wprost” mniej premium. Zwalnia znanych dziennikarzy
Dziennikarzom gratulacje za długi dystans w redakcji, to dobrze świadczy o obu stronach.