„Wprost” mniej premium. Zwalnia znanych dziennikarzy
Z działu premium tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) zwolniono w środę cztery osoby. Z redakcji odchodzą dziennikarki Joanna Miziołek, Paulina Socha-Jakubowska, dziennikarz Jakub Mielnik i wydawca Konrad Żelazowski – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl

Informację o zwolnieniach potwierdziła nam prezes PMPG Polskie Media Katarzyna Gintrowska, która wraz z dyrektorem zarządzającym pionem wydawniczym Robertem Pstrokońskim, wręczyła w środę wypowiedzenia.
– Zredukowaliśmy dział premium. Będziemy rozwijać działy, które mają większy potencjał. Mowa tutaj o sporcie, zdrowiu czy podróżach, które mocno rosną – powiedziała Wirtualnemedia.pl Gintrowska.
Jak informowaliśmy, w czerwcu br. serwis sportowy „Wprost” zyskał blisko 2 miliony nowych użytkowników i wpadł do pierwszej dziesiątki najpopularniejszych witryn sportowych (dane z Mediapanelu).
Joanna Miziołek we "Wprost" od dekady
Joanna Miziołek z „Wprost” związana była od wiosny 2015 roku, zajmowała się polityką. Razem z Elizą Olczyk prowadziła rubrykę „Niedyskrecje parlamentarne”. Wcześniej pracowała w dzienniku „Polska”. Miziołek współpracuje też z ZPR Media – wraz z Łukaszem Warzechą prowadzi program “Rozjazd” na kanale youtube'owym Super Ring.
Paulina Socha-Jakubowska do „Wprost” dołączyła w 2019 roku. Pisała o tematach społecznych, przeprowadzała wywiady. Prowadziła podcast „Wprost Przeciwnie” W przeszłości związana był z TVP Info i „Super Expressem”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Konrad Żelazowski był wydawcą działu premium. Jakub Mielnik był z kolei dziennikarzem i redaktorem „Wprost” od 2015 roku.
Tygodnik „Wprost” od wiosny 2020 roku ukazuje się tylko w wersji cyfrowej. Treści premium dostępne są za paywallem.
Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” w dołku
Jak już szczegółowo opisywaliśmy, w pierwszym kwartale 2025 roku grupa PMPG Polskie Media, do której oprócz „Wprost” należy spółka Orle Pióro wydająca tygodnik „Do Rzeczy” i miesięcznik „Historia Do Rzeczy”, przy spadku przychodów rok do roku o prawie 15 proc. zanotowała 1,1 mln zł straty netto. Firma zaliczyła szósty z rzędu kwartał z ujemną rentownością netto.
Z kolei Orle Pióro wybiera się na giełdę. Wiosną br. spółka w ramach oferty publicznej sprzedał ponad jedną trzecią puli swoich akcji, pozyskując brutto 1,9 mln zł. Na walory zapisało się 339 inwestorów.
Dołącz do dyskusji: „Wprost” mniej premium. Zwalnia znanych dziennikarzy
Dziennikarzom gratulacje za długi dystans w redakcji, to dobrze świadczy o obu stronach.