Aleksandra Grabarska, Maria Sudnik i Tomasz Kopeć w Human Sings
Do zespołu agencji public relations Human Signs dołączyli Aleksandra Grabarska, Maria Sudnik i Tomasz Kopeć.
Nowi pracownicy mają wzmocnić kompetencje agencji w obszarze social mediów i content marketingu.
Współpracę z Human Signs rozpoczął Tomasz Kopeć, doświadczony operator filmowy i montażysta.Realizuje dla klientów agencji materiały wideo na potrzeby mediów społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram), a także klipy promocyjne i edukacyjne.
Aleksandra Grabarska (na zdjęciu niżej) objęła stanowisko junior consultant w dziale finance & fintech. Jest absolwentką SGGW Wydziału Ekonomicznego, laureatką konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego w kategorii praca licencjacka, organizowanego przez IAB Polska.

W styczniu 2021 r. z Human Signs związała się również Maria Sudnik (na zdjęciu poniżej). Jako junior consultant wspiera działy healthcare & education oraz FMCG & trade. Maria jest absolwentką UW specjalności PR i marketing medialny. Studia magisterskie kończy na kierunku Zarządzanie reklamą i mediami. Ma za sobą pracę w moskiewskiej agencji Olgi Karaulov oraz krakowskiej spółce Mirey Robotics.

Zespół Human Signs liczy aktualnie 13 osób.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Grabarska, Maria Sudnik i Tomasz Kopeć w Human Sings