Algida reklamuje lody z twórcami młodego pokolenia
Algida w ramach współpracy z grupą twórców młodego pokolenia Dre$$code stworzyła lody o smaku tutti frutti. Za całość kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard, która we współpracy z Dre$$code opracowała strategię, naming, kreację i opakowania.

Hasło kampanii Algidy „DRE$$CODE dobrze wjeżdża latem” – to zapowiedź „atmosfery, jaka towarzyszyć będzie działaniom przez całe wakacje” – podano w materiałach prasowych. W ramach kampanii powstał spot wideo, sesja zdjęciowa oraz seria aktywacji digitalowych i social mediowych, zaprojektowanych z myślą o pokoleniu Z.
– Stworzenie linii lodów z Algidą to dla nas możliwość zaoferowania naszym fanom namacalnego produktu, który będzie odzwierciedlał nasz styl i wartości – komentuje Mikołaj “Bagi” Bagiński jeden z założycieli Dre$$code.
Nowe lody Algidy. Współpraca z influencerami
Za produkcję materiałów odpowiadała ekipa Dre$$code. Z kolei działania mediowe prowadzi agencja Mindshare.
– Dotarcie do młodego pokolenia wymaga czegoś więcej niż reklamy – potrzebne jest wejście w ich świat, na ich zasadach, ich językiem. DRE$$CODE to grupa, która nie tylko zna te zasady, ale też je tworzy. Idealnie pasują do produktu, który sam w sobie jest wyrazem stylu, smaku i ekspresji – mówi Mikołaj Franczak, Brand Manager marki Algida.
Wśród zaplanowanych aktywacji znalazł się także ice truck. który pojawi się na ulicach Warszawy – z możliwością spróbowania lodów i spotkania twórców.
Kampania potrwa przez cały sezon letni, z silnym naciskiem na digital i social media.
Dołącz do dyskusji: Algida reklamuje lody z twórcami młodego pokolenia