Allianz Polska sponsorem programu „Zróbmy sobie dom”
Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska jest sponsorem jednej z nagród w nowym programie telewizji TVN „Zróbmy sobie dom”.

Program będzie miał premierę w poniedziałek Wielkanocny, 21 kwietnia o 19.45. To nowy format reality show, w którym główną nagrodą jest dom o wartości ponad 1 mln zł. Zwycięską nieruchomość ubezpieczy Allianz.
Kolejne odcinki będą emitowane w poniedziałki o 20.55 i udostępniane na platformie Max i Player.
W każdym pojawi się jeden 8 sek. billboard sponsorski informujący o tym, że Allianz jest sponsorem ubezpieczenia zwycięskiego domu. Materiał ukaże się w trakcie programu – nie będzie częścią bloku reklamowego.
Finał „Zróbmy sobie dom” zostanie wyemitowany na żywo 22 czerwca ze studia w Krakowie. Para, która wygra program, otrzyma wtedy od przedstawiciela naszej firmy trzyletnie ubezpieczenie swojego nowego domu.
Gospodynią programu będzie znana aktorka i influencerka – Joanna Koroniewska.
– Obecność w programie będzie okazją do promocji naszej marki oraz ubezpieczenia domów w ciekawej i niestandardowej formule – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor departamentu market management, komunikacji i PR w Allianz Polska.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Allianz Polska sponsorem programu „Zróbmy sobie dom”