Amerykańska marka Glorious Gaming zatrudnia Galaktus PR
Galaktus PR, agencja komunikacyjno-marketingowa zajmująca się klientami z branży hi-tech, zaczęła obsługę producenta sprzętu dla graczy Glorious Gaming.
Galaktus PR będzie wspierać Glorious Gaming w zakresie działań marketingowych i public relations mających na celu zwiększenie rozpoznawalności produktów marki wśród polskich graczy. Galaktus PR zajmie się opracowaniem strategii komunikacji, działaniami public relations, influencer marketingiem oraz prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych dla lokalnych odbiorców. Agencja będzie odpowiadać za realizację współprac marketingowych m.in. na platformach YouTube, Instagram i TikTok.
Agencja pozyskała klientów w ramach działań new business. Strony nie ujawniają na jaki okres została zawarta umowa. Za realizację działań po stronie agencji odpowiadają interdyscyplinarne zespoły pod przewodnictwem Mateusza Szukajta (CEO) i Michała Filipka (PR manager).
Amerykańska marka Glorious Gaming produkuje m.in. klawiatury mechaniczne i myszki, podkładki i akcesoria lifestylowe dla graczy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Amerykańska marka Glorious Gaming zatrudnia Galaktus PR