Galaktus PR z czterema nowymi klientami
Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z PNY Technologies, Optomą, Esportslab oraz Roboto.
Umowa z nowymi klientami obejmuje doradztwo strategiczne, działania w zakresie media relations w Polsce i na świecie, komunikację w mediach społecznościowych, community marketing oraz wydarzenia specjalne na rynku polskim i zagranicznym.
PNY Technologies zajmuje się produkcją sprzętu komputerowego, Optoma zaś - projektorów w technologii DLP. Esportslab to startup gamingowy, pomagający profesjonalnym i półprofesjonalnym graczom esportowym w podniesieniu swoich kwalifikacji. Roboto, specjalizuje się w lokalizacji gier, tłumaczeniach filmowych i przekładach literackich.
Agencja pozyskała wszystkich klientów w ramach rekomendacji. Strony nie ujawniają na jaki okres zostały zawarte umowy.
Do zespołu agencji dołączyła Diana Biszczanik, która będzie odpowiedzialna zarówno za obsługę klientów gamingowych, jak i marek hardware na rynku polskim i zagranicznym.
Od ponad 4 lat pracuje w branży gier wspierając gry niezależne, głównie z Polski. Diana pracowała wcześniej w PR Outreach gdzie odpowiadała za obsługę m.in. takich tytułów jak: Chernobylite, Gamedec oraz The Riftbreaker.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Galaktus PR z czterema nowymi klientami