Bank Millennium z romantyczną wycieczką reklamuje aplikację mobilną (wideo)
Startuje kampania reklamowa usług bankowości mobilnej oferowanych przez Bank Millennium. Akcję, obejmującą telewizję i oddziały banku, przygotowały firmy Change Integrated i Initiative Warszawa.

W spocie usług mobilnych Banku Millennium kobieta siedząca w restauracji dzięki aplikacji banku może przez smartfon szybko zapłacić za wycieczkę swojego dziecka, podczas gdy w lokalu rozgrywa się romantyczna scena oświadczyn.
Reklama ma w zabawny sposób pokazać, że bankowość mobilna zapewnia stały dostęp do finansów, niezależnie od miejsca czy czasu, a korzystanie z niej jest proste i przyjazne dla użytkownika.
Bank Millennium to kolejny bank reklamujący usługi mobilne. Obecnie trwa podobna kampania eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka (przeczytaj więcej i zobacz spot), a wcześniej swoje aplikacje mobilne promowały m.in. PKO BP i ING Bank Śląski.
Kampania Banku Millennium od początku marca będzie prowadzona w telewizji oraz oddziałach tego banku (materiały BTL). Kreację przygotowała agencja Change Integrated, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Bank Millennium z romantyczną wycieczką reklamuje aplikację mobilną (wideo)