BaseLinker z krótszą nazwą i reklamami
BaseLinker – dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce – wystartował z kampanią rebrandingową promującą skróconą nazwę: Base. Kampania obejmie szereg kanałów komunikacyjnych, od platformy produktowej i social mediów, po platformy VOD czy nośniki OOH.

– Kampanię zdecydowaliśmy się skupić wokół użytkowników naszego systemu – sprzedawców, pracowników magazynu, managerów odpowiadających za rozwój ofert na marketplace – i tego, jak Base rozwiązuje ich codzienne problemy biznesowe - wyjaśnia Katarzyna Brulińska, dyrektor ds. marketingu firmy.
Centralnym elementem kampanii jest spot wideo „Base. I kropka”, który ma podkreślać misję i wizję marki jako podstawy integrującej i automatyzującej każdy aspekt sprzedaży – od magazynu, przez zmiany cen, aż po ekspansję zagraniczną. Za spot odpowiadają Base (scenariusz) oraz agencja mimo.ooo.
– My stworzyliśmy scenariusz, natomiast mimo.ooo przy użyciu swojej technologii AI stworzyła bohaterów spotu. Całość została zanimowana tradycyjnymi metodami – mówi dla Wirtualnemedia.pl Rafał Sałak, head of communications w Base.
Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Media Choice.
Kampania obejmuje m.in.: pełną zmianę identyfikacji wizualnej marki na wszystkich rynkach; odświeżenie brandingu platformy produktowej; odświeżoną stronę internetową; wykorzystanie platform VOD; spójną komunikację w kanałach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn); obecność na wydarzeniach branżowych i konferencjach w nowej odsłonie.
Dołącz do dyskusji: BaseLinker z krótszą nazwą i reklamami