Belkin zajmuje stanowisko w sprawie płacenia internautom
Firma Belkin oficjalnie zareagowała na zarzuty, jakoby płaciła zaumieszczanie pozytywnych komentarzy na temat własnych produktów nastronie Amazon. Belkin stanowczo stwierdza, że takie działaniauważa za nieetyczne, a za całą sytuację odpowiada jedna osoba.
Według serwisu Engadget osobą tą jest Michael Bayard, BusinessDevelopment Representantive w firmie Belkin. Na stronie MechanicalTurk zamieścił on ofertę, w której proponuje 0,65$ za przyznawanienajwyższej możliwej oceny urządzeniom Belkin na stronie Amazon.Belkin podkreśla, że to był jednostkowy przypadek i usunąłwszystkie posty na ten temat z systemu Mechanical Turk.
Źródło: CdrInfo
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Belkin zajmuje stanowisko w sprawie płacenia internautom