Betclic w kampanii „Edytuj zakład: teraz to możliwe” reklamuje nową funkcję, na którą czekali gracze
Bukmacher Betclic rusza z nową kampanią produktową – „Edytuj zakład: teraz to możliwe”. W ramach projektu marka reklamuje opcję edytowania zakładu. Na potrzeby kampanii powstał spot wideo utrzymany w charakterystycznym dla marki, humorystycznym tonie.
Funkcja „Edytuj zakład: teraz to możliwe” niedawno pojawiła się na polskim rynku bukmacherskim. Dzięki niej klienci mogą dodawać do obstawionych kuponów nowe zakłady i zwiększać łączny kurs kuponu. Nowe selekcje muszą dotyczyć meczu, którego nie ma jeszcze na kuponie, a ich kurs nie może być mniejszy niż 1,10.
Na potrzeby promocji nowej funkcji powstały dwie wersje klipu (telewizyjna i internetowa), utrzymanego w humorystycznej formie.
– Brand claim marki Betclic to „wybierz swój kurs”. Zachęcamy naszych użytkowników do przecierania szlaków, odwagi i płynięcia pod prąd. My również lubimy „dreszczyk emocji”, który wiąże się z odkrywaniem, dlatego podjęliśmy decyzję o uruchomieniu tej nietypowej i jak dotąd mało znanej na polskim rynku funkcji, jaką jest możliwość edytowania postawionych zakładów. Przy jej promocji postanowiliśmy jak zwykle dostarczyć oglądającym trochę rozrywki, dlatego klipy utrzymane są w lekkiej, zabawnej formie, którą nasi odbiorcy bardzo lubią – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Kampania będzie realizowana na wielu polach eksploatacji, zaś reklamę wideo obejrzymy w telewizji i kanałach online.
Za strategię kreatywną projektu odpowiada agencja 180heartbeats +Jung v. Matt, zaś za produkcję klipu F25 Production House.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Betclic w kampanii „Edytuj zakład: teraz to możliwe” reklamuje nową funkcję, na którą czekali gracze