BioOrganic z Kostrzewa PR
Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z BioOrganic. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii public relations.
Kostrzewa PR będzie odpowiedzialna także za komunikację social media oraz doradztwo marketingowe.
Za działania na rzecz klienta odpowiadają Urszula Kostrzewa i Hanna Białoń.
Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę o współpracy podpisano na rok, z możliwością jej przedłużenia.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: BioOrganic z Kostrzewa PR