Kostrzewa PR wypromuje suplement diety Chlorella
Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z producentem zdrowej żywności - PurellaFood.
Agencji powierzono zadanie opracowania strategii oraz jej realizację w kontekście launchu suplementu diety Chlorella. Chlorella pojawi się na polskim rynku 1 października w sieci sklepów Rossmann.
Agencję Kostrzewa PR wybrano na podstawie rekomendacji. Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.
Za obsługę klienta odpowiada Hanna Białoń oraz Urszula Kostrzewa.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kostrzewa PR wypromuje suplement diety Chlorella