„Bloomberg Businessweek” wraca w poniedziałek. Cezary Szymanek naczelnym
Presspublica podpisała z agencją Bloomberg L.P. umowę na wydawanie polskiej edycji magazynu „Bloomberg Businessweek Polska”. Pierwszy numer przygotowywany przez nowego wydawcę ukaże się w poniedziałek 22 października br.
Ekonomiczny magazyn pozostanie dwutygodnikiem, a jego redaktorem naczelnym będzie nadal Cezary Szymanek, kierujący redakcją „BBWP” od sierpnia br. w Platformie Mediowej Point Group. Pismo tworzyć będą dotychczasowi dziennikarze oraz osoby ze wspólnego newsroomu ekonomicznego „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. Tomasz Wróblewski, wiceprezes Presspubliki, zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w tytule będą zmiany merytoryczne, ale nie chce jeszcze podawać szczegółów.
Jak informuje nas Wróblewski, tytuł nadal kosztować będzie 8 zł, a jego nakład wynosić będzie 25 tys. egz. Presspublica zaczęła już kampanię reklamową „BBWP. Całostronicowa reklama ukazała się w czwartkowej „Rzeczpospolitej”. Znalazło się na niej hasło reklamowe "Nasze teksty mówią same za siebie", pod którym podpisał się Cezary Szymanek.
Od września ub.r. do 1 października br. „Bloomberg Businessweek Polska” wydawała Platforma Mediowa Point Group. Rezygnując z tytułu, firma uzasadniała, że nie osiągnął on zakładanych wyników biznesowych i nie przekroczył progu rentowności (więcej na ten temat). PMPG nigdy nie ujawniła, ile wynosiła sprzedaż dwutygodnika.


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Bloomberg Businessweek” wraca w poniedziałek. Cezary Szymanek naczelnym