„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
W maju 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który jednak pozostał liderem zestawienia.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 100 738 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 37,15 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,51 proc. do poziomu 67 957 egz.
Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 0,84 proc. do 52 195 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 22,88 proc. i wyniosła 48 703 egz.
ZKDP | maj | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 175 080 | 100 738 | 100 738 | 219 917 | 160 286 | 160 286 |
Fun Club | 104 940 | 67 957 | 67 957 | 109 971 | 74 277 | 74 277 |
Bravo Girl | 99 969 | 52 195 | 52 195 | 114 958 | 52 639 | 52 639 |
Twist | 94 942 | 48 703 | 48 703 | 109 928 | 63 153 | 63 153 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietniu 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 39,28 proc.) pochwalić się mógł „Twist”. Natomiast jedyny spadek odnotowało tutaj „Bravo” - było to 0,05 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 175 080 | 100 738 | 100 738 | 179 941 | 100 788 | 100 788 |
Fun Club | 104 940 | 67 957 | 67 957 | 104 944 | 62 157 | 62 157 |
Bravo Girl | 99 969 | 52 195 | 52 195 | 99 850 | 47 121 | 47 121 |
Twist | 94 942 | 48 703 | 48 703 | 94 921 | 34 968 | 34 968 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych