Pojawiło się specjalne wydanie „Bravo”. To forma promocji festiwalu
W minionych dniach pojawiły się w mediach społecznościowych informacje o nowym numerze zamkniętego w 2017 r. magazynu „Bravo”. Po ubiegłorocznym wydaniu „Bravo” opublikowanym przez Netflix przy okazji promocji serialu „Dziewczyna i kosmonauta”, tym razem wydanie specjalne magazynu pojawiło się jako forma promocji letniej trasy koncertowej Santander Letnie Brzmienia.
Maciej Brzozowski, czyli szef PR w wydawnictwie Bauer, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl potwierdził, że wydanie specjalne magazynu „Bravo” jest niestandardową akcją reklamową. Zostało przygotowane dla klienta Santander w związku z trasą koncertową Babie Lato.
Specjalna edycja „Bravo” trafiła w ręce festiwalowiczów dzięki współpracy z wydawnictwem, które dostarczyło agencji Good Taste Production licencję i szablon layoutu z lat 90. i 2000. W powstanie magazynu było zaangażowane wiele artystek, organizacji i inicjatyw społecznych. - „Bravo” jest hołdem dla nastoletnich czasów i sentymentalną podróżą do chwil, gdy pierwsza miłość, wakacyjne przygody i muzyka były ważnym elementem dojrzewania - podkreśla Good Taste Production.

Organizatorzy poza bezpłatną wersją drukowaną, która jest dystrybuowana w miastach, gdzie odbywa się festiwal Santander Letnie Brzmienia (Wrocław, Katowice, Warszawa, Łódź i Poznań), udostępniają wersję online do nieodpłatnego pobrania. Aby pobrać specjalne wydanie „Bravo” wystarczy zapisać się na newsletter poprzez stronę letniebrzmienia.pl.
Jak informuje Good Taste Production , na okładce „Bravo” są dziewczyny ze składu Babie Lato, w składzie Brodka, Margaret i Rosalie, projektu specjalnego Santander Letnie Brzmienia. W środku są też muzyczne quizy, porady ekspertów, a także nieodłączny element każdego wydania „Bravo” – plakaty, horoskopy, przepis na najlepszą modę festiwalową czy porady psychologiczne opracowane przez fundację SEXEDPL oraz inicjatywę społeczną Młode Głowy.
Agnieszka Kopiewska z Good Taste Production poinformowała portal Wirtualnemedia.pl, że agencja Good Taste Production w 2022 roku już raz podjęła się próby wznowienia magazynu „Bravo” razem z wydawnictwem Bauer przy okazji koncertu Enrigue Iglesiasa w Łodzi. Wówczas nie doszło to finalizacji projektu, ale był on na zaawansowanym etapie prac – wyjaśnia przedstawicielka agencji.
Specjalne wydanie promujące seriale Netfliksa
Przypomnijmy, że w lutym 2023 roku numer specjalny „Bravo” powiązany był tematycznie z premierą serialu „Dziewczyna i kosmonauta”, którego recenzję znajdziecie tutaj. Miniserial w reżyserii Bartka Prokopowicza (wg pomysłu reżysera i Jakuba Korolczuka, autorką scenariusza jest Agata Malesińska) zaczyna się w roku 2022, kiedy dwójka pilotów F-16 bierze udział w szkoleniu do wyjątkowej misji kosmicznej. Niko (Jędrzej Hycnar) i Bogdan (Jakub Sasak) poznają Martę (Vanessa Aleksander). Przyjaciele i rywale ze szkoły w Dęblinie i z wojska walczą o uczucia tej samej dziewczyny, a równocześnie o udział w przełomowej misji.

W ramach promocji poza okładkowym pytaniem „Kogo kocha Marta?”, pojawiają się również teksty dotyczące innych seriali Netfliksa, jak „Stranger Things”, „Emily w Paryżu”, „Bridgertonowie” i „Jeszcze nigdy…”. Formuła numeru czerpała z estetyki oryginalnego czasopisma, ale skupiała się na tematyce serialowej. Numer dystrybuowany był przez platformę w ramach promocji serialu „Dziewczyna i kosmonauta”.
Pierwszy numer „Bravo” ukazał się w Polsce w październiku 1991 roku, a ostatni w grudniu 2017.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Pojawiło się specjalne wydanie „Bravo”. To forma promocji festiwalu