Wzrost wydatków klientów na subskrybowanie Netfliksa
W pełni cyfrowy, brytyjski bank Monzo, potwierdził, że wydatki jego klientów na Netflix wzrosły o jedną czwartą po tym, jak platforma rozpoczęła walkę z udostępnianiem kont i konieczne było wykupienie własnej subskrypcji.
Cyfrowy bank Monzo ogłosił, że wzrost wydatków jego klientów miał miejsce w maju, wkrótce po wprowadzeniu przez Netfix ograniczeń dotyczących sposobu, w jaki abonenci mogą udostępniać swoje hasła znajomym i rodzinie.
Netflix wprowadził opłatę dla użytkowników chcących dodać do swojego konta członka spoza gospodarstwa domowego, co przełożyło się na wzrost liczby osób płacących za usługę. Monzo, którego klienci są zazwyczaj w wieku od 25 do 34 lat, przedstawił szereg spostrzeżeń na temat wydatków posiadaczy kont.
W lutym tego roku Chengyi Long, dyrektor ds. innowacji produktowych Netfliksa, w swoim poście na blogu wyjaśniła, że ponad 100 milionów gospodarstw domowych korzysta obecnie ze wspólnych kont, „co wpływa na zdolność Netfliksa do inwestowania w nowe, wspaniałe seriale i filmy”.
Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.
W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków klientów na subskrybowanie Netfliksa