Centrum Okulistyczne Nowy Wzrok wybrało agencję PRS
Centrum Okulistyczne Nowy Wzrok rozpoczęło współpracę w zakresie PR z agencją PRS.
Przedmiotem umowy będzie budowanie wizerunku marki Nowy Wzrok w związku z 10-leciem działalności Centrum.
Działania agencji PRS mają koncentrować przede wszystkim wokół metody intraCOR. Do zadań agencji należała będzie bieżąca komunikacja z grupami docelowymi (potencjalni pacjenci i środowisko medyczne), media relations, prowadzenie biura prasowego, aktualizacja treści na stronie www.
Strony nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.
Centrum Okulistyczne Nowy Wzrok to sieć klinik okulistycznych w Gdańsku, Gdyni i Warszawie, wyspecjalizowanych w laserowej korekcji wad wzroku.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Centrum Okulistyczne Nowy Wzrok wybrało agencję PRS