Centrum Posnania postawiło na Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła kompleksowe działania komunikacyjne związane z realizacją prowadzonego przez Apsys Polska centrum handlowe Centrum Posnania.
Zakres działań komunikacyjnych obejmuje obsługę PR, organizację wydarzeń specjalnych związanych z kolejnymi etapami budowy Posnanii, działania skierowane do najemców, aktywację przyszłych klientów centrum, jak również szerokozasięgową kampanię w mediach.
Współpraca potrwa do zakończenia inwestycji.
Uroczyste otwarcie Centrum Posnania planowane jest na rok 2016. Całkowity koszt inwestycji wyniesie około 290 mln euro.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Centrum Posnania postawiło na Havas PR Warsaw