Cheil Worldwide po dwóch latach współpracy przejmuje Centrade Integrated
Agencja reklamowa Cheil Worldwide przejęła firmą Centrade Integrated w Europie Południowo-Wschodniej. Zapowiada też kolejne akwizycje.
Centrade Integrated pracuje dla wielu klientów w Europie Południowo-Wschodniej. Dostarcza cyfrowe rozwiązania marketingowe takim klientom, jak np. Procter&Gamble, Raiffeisen Bank. Zarządza również stroną internetową Samsung.com.
Cheil Worldwide zapowiada kolejne fuzje i akwizycje. Jest zainteresowana przede wszystkim firmami wyspecjalizowanymi w danych, marketingu cyfrowym i e-commerce. Agencja też planuje również rozszerzać swoją działalność w Wielkiej Brytanii i USA oraz na rynkach wschodzących, takich jak południowo-zachodnia Azja oraz Ameryka Łacińska.
- Cheil Worldwide jest zaangażowana w przekształcanie się z tradycyjnej agencji reklamowej w zintegrowaną firmę z branży cyfrowych rozwiązań kreatywnych. Jestem przekonany, że przejęcie Centrade Integrated pomoże wzmocnić nasze cyfrowe zdolności na globalnym rynku - komentuje Jeongkeun Yoo, prezes i dyrektor generalny Cheil Worldwide.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Cheil Worldwide po dwóch latach współpracy przejmuje Centrade Integrated