Commfort PR odpowiada za konkurs The Look Of The Year
Agencja Commfort PR odpowiada za działania Public Relations dla The Look Of The Year.
Celem działań jest wspieranie wizerunku konkursu. Agencja przygotowała strategię komunikacji i zorganizowała biuro prasowe.
Za kontakt z mediami odpowiedzialny będzie Michał Pietruczuk z CommfortPR.
Współpraca potrwa do lipca 2013 roku.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Commfort PR odpowiada za konkurs The Look Of The Year