Coraz mniejsze przychody Gino Rossi
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy modowej Gino Rossiwyniosły w okresie styczeń-wrzesień 2009 r. 128,6 mln zł, cooznacza spadek o 11,9% wobec analogicznego okresu poprzedniegoroku, podała spółka we wtorek. Sprzedaż spółki zależnej SimpleCreative Products wyniosła w tym okresie 46,2 mln zł.
"Spadek przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej jest w głównejmierze spowodowany spadkiem sprzedaży hurtowej" - czytamy wkomunikacie.
Istotny wpływ na wartość skonsolidowanych przychodów zesprzedaży Grupy Kapitałowej miała sprzedaż detaliczna sklepówfirmowych: "gino rossi", "simple", "geox" oraz "vanita". Jej udziałw skonsolidowanej sprzedaży ogółem w okresie styczeń - wrzesień2009 r. wyniósł 72,5%, podała firma.
W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, sprzedażdetaliczna w Grupie Kapitałowej wzrosła o 14,1%. Sprzedażdetaliczna sklepów własnych: "gino rossi", "geox", "vanita"wyniosła 58,5 mln zł (odnotowano 0,5% spadek sprzedaży w porównaniudo analogicznego okresu roku poprzedniego), natomiast sklepówwłasnych z marką "simple" w wysokości 34,7 mln zł (odnotowano 51,9%wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu rokupoprzedniego).
Spółka Gino Rossi miała 5,97 mln zł skonsolidowanej straty nettoprzypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2009 rokuwobec 2,14 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 88,17 mln zł wobec 93,27 mln zł rok wcześniej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Coraz mniejsze przychody Gino Rossi