Ekipa Małego Głoda w kampanii serków Danio (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa serków Danio (produkowanych przez Danone Polska) z udziałem ich brand hero Małego Głoda. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy VMLY&R Poland, H2O Creative, K2 Precise i MediaCom Warszawa.

Spot z kampanii nawiązuje do stylistyki filmów o superbohaterach. Pokazuje Małego Głoda razem z trojgiem innych podobnie wyglądających postaci, które mają symbolizować różne rodzaje głodu.
Wszyscy ci bohaterowie muszą uciekać, kiedy pojawiają się opakowania Danio: zarówno klasyczne, jak i na wynos. Podsumowuje to slogan „Metody na głody”.
W poprzedniej dużej kampanii Danio były promowane jego nowe opakowania, w spotach Mały Głód występował jako skoczek narciarski, bohater gry wideo i władca.
Za obsługę marketingową Danio odpowiadają VMLY&R Poland (strategia i kreacja reklam), agencja K2 Precise (planowanie i zakup mediów w internecie) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów w telewizji). Kreacją postaci do nowego spotu zajęła się agencja H2O Creative.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ekipa Małego Głoda w kampanii serków Danio (wideo)