SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dawid Podsiadło w nowej odsłonie kampanii T-Mobile #BurzymyBariery

Firma telekomunikacyjna T-Mobile ruszyła z drugą odsłoną kampanii #BurzymyBariery, dotyczącej barier w komunikacji. Tym razem ambasador marki, Dawid Podsiadło, zachęca do budowania sąsiedzkich relacji przy użyciu programu Magenta Moments. Spoty z artystą pojawią się w telewizji, sieci i w kinach. 

kadr z YouTube kadr z YouTube

W nowym spocie reklamowym Dawid Podsiadło zachęca Polaków do wyjrzenia poza barierki swojego balkonu i poznania się bliżej, pomachania do kogoś, uśmiechnięcia się i podzielenia się dobrą energią. Wszystko po to, aby tworzyć lepsze sąsiedztwo – czytamy w komunikacie prasowym T-Mobile. Spot emitowany jest w telewizji, internecie i social mediach, a także w kinach w całej Polsce. Pojawi się też nowa odsłona kampanii outdoorowej. 

Za opracowanie koncepcji kampanii i jej wdrożenie odpowiada agencja VML wraz z Departamentem Zarządzania Marką T-Mobile.

W zacieśnianiu sąsiedzkich więzi pomóc ma program Magenta Moments, oferujący klientom T-Mobile m.in. dostęp do oferty Druga kawa w Żabce gratis (za pośrednictwem aplikacji „Mój T-Mobile” od 25 marca) czy też odbioru dwóch kodów pozwalających na zakup biletów do Cinema City w cenie 10 zł każdy, czy kodów uprawniających do zakupu 2 małych tortilli w cenie 1 w Bafra Kebab - informuje w komunikacie T-Mobile. 

Czytaj także: Dawid Podsiadło uruchamia własny festiwal. Będzie sześć 2-dniowych koncertów

Pod koniec lutego br. sieć T-Mobile ruszyła z platformą komunikacyjną pod hasłem #BurzymyBariery, której twarzą jest muzyk i wokalista Dawid Podsiadło. Jak informował wówczas portal Wirtualnemedia.pl, wspomniana kampania to efekt repozycjonowania marki T-Mobile na polskim rynku, która w swojej działalności chce się skupić na burzeniu barier komunikacyjnych w społeczeństwie i łączeniu ludzi. 

 

Dołącz do dyskusji: Dawid Podsiadło w nowej odsłonie kampanii T-Mobile #BurzymyBariery

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin Lewandowski
Czy wiosną 2025 roku będą nowe kanały: TV Okazje, TV Trwam, wPolsce24, Film Café, CBS Reality, SundanceTV, 13 Ulica, SciFi, Cinemax, Cinemax 2, Extreme Channel, SportKlub, FightKlub, E! Entertainment, MTV Hits, MTV Live, MTV 80, MTV 00s, Baby TV, Polsat JimJam, NickMusic i Viasat True Crime?
0 0
odpowiedź