Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv. TV Disco o 67 proc. w dół (ranking kanałów muzycznych)
W marcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska TV, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv.
Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2015 roku wyniósł 0,75 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 6,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 9,62 proc. do 0,57 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w marcu br. uplasował się na poziomie 0,14 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasował się kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział zmalał o 38,1 proc. do poziomu 0,13 proc.
Największy spadek, wynoszący aż 66,67 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat).
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w marcu br. wyniosła zaledwie 385 osób, co było najsłabszym wynikiem od startu stacji. Miała ona w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
marzec 2015 | marzec 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 51 243 | 0,75% | 53 129 | 0,80% |
Eska TV | 39 472 | 0,57% | 34 885 | 0,52% |
Disco Polo Music | 9 927 | 0,14% | - | - |
4fun.tv | 9 024 | 0,13% | 13 722 | 0,21% |
VIVA Polska | 6 339 | 0,09% | 9 546 | 0,14% |
ITV | 4 813 | 0,07% | 6 908 | 0,10% |
Stars.tv | 4 020 | 0,06% | 5 897 | 0,09% |
Kino Polska Muzyka | 3 558 | 0,05% | 3 501 | 0,05% |
VH 1 | 2 284 | 0,03% | 2 035 | 0,03% |
Vox Music TV | 2 185 | 0,03% | - | - |
Power TV | 1 697 | 0,02% | - | - |
TV.DISCO | 1 560 | 0,02% | 4 255 | 0,06% |
mjuzik.tv | 1 343 | 0,02% | 2 833 | 0,04% |
Muzo.tv | 385 | 0,01% | - | - |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 3,33 proc., wyniósł 1,16 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (1,04 proc. udziału, do góry o 9,47 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,27 proc., - 32,50 proc.).
Największym wzrostem (o 11,11 proc. do 0,10 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (55,56 proc.) stracił kanał mjuzik.tv - jego wynik spadł do 0,04 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
marzec 2015 | marzec 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 31 258 | 1,16% | 31 156 | 1,20% |
Eska TV | 28 177 | 1,04% | 24 735 | 0,95% |
4fun.tv | 7 236 | 0,27% | 10 321 | 0,40% |
Disco Polo Music | 6 891 | 0,26% | - | - |
VIVA Polska | 4 900 | 0,18% | 6 779 | 0,26% |
Stars.tv | 3 263 | 0,12% | 4 008 | 0,15% |
ITV | 2 800 | 0,10% | 4 614 | 0,18% |
Kino Polska Muzyka | 2 749 | 0,10% | 2 339 | 0,09% |
Vox Music TV | 1 626 | 0,06% | - | - |
Power TV | 1 457 | 0,05% | - | - |
VH 1 | 1 346 | 0,05% | 1 407 | 0,05% |
TV.DISCO | 1 299 | 0,05% | 2 382 | 0,09% |
mjuzik.tv | 1 069 | 0,04% | 2 440 | 0,09% |
Muzo.tv | 258 | 0,01% | - | - |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv. TV Disco o 67 proc. w dół (ranking kanałów muzycznych)