Discovery liderem, najwięcej zyskał Travel
Liderem wśród kanałów dokumentalnych była w maju stacja Discovery Channel, ale najwięcej widzów zyskał znajdujący się na przedostatnim miejscu rankingu Travel Channel. Z kolei największy spadek zanotował National Geographic Channel.
Discovery Channel miał w zeszłym miesiącu 0,58 proc. udziału, czyli o 4,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajął Discovery World z 0,28 proc. udziału (spadek o 3,1 proc.), a trzecia była stacja Animal Planet (0,26 proc. udziału, wzrost o 5,7 proc.).
Największy spadek w zestawieniu dotyczył kanału National Geographic Channel, którego udział spadł o 11,4 proc. do 0,24 proc. Jednocześnie w rankingu znalazł się nie notowany jeszcze rok temu siostrzany kanał Nat Geo Wild z wynikiem na poziomie 0,17 proc.
Natomiast największy wzrost odnotował Travel Channel. Udział tej znajdującej się na przedostatnim miejscu zestawienia stacji wzrósł o połowę do 0,09 proc.
| Wszyscy 4+ | ||||
| maj | 2009 | 2010 | ||
| Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
| Discovery | 33 639 | 0,608 | 34 891 | 0,578 |
| Discovery World | 16 137 | 0,292 | 17 095 | 0,283 |
| Animal Planet | 13 467 | 0,244 | 15 562 | 0,258 |
| Discovery Science | 15 017 | 0,272 | 14 924 | 0,247 |
| National Geographic | 14 958 | 0,271 | 14 502 | 0,240 |
| Nat Geo Wild | - | - | 10 097 | 0,167 |
| Planete | 8 691 | 0,157 | 9 945 | 0,165 |
| Zone Reality | 6 455 | 0,117 | 9 429 | 0,156 |
| BBC Knowledge | 3 976 | 0,072 | 5 597 | 0,093 |
| Travel Channel | 3 206 | 0,058 | 5 221 | 0,087 |
| TVP Historia | 807 | 0,015 | 853 | 0,014 |
W grupie komercyjnej 16-49 liderem z udziałem wynoszącym 0,86 proc. także była stacja Discovery Channel, a drugie miejsce zajął również Discovery World. Natomiast na pozycji trzeciej uplasował się Discovery Science, a nie Animal Planet.
W tej grupie także największy spadek zanotował National Geographic Channel, a największy wzrost dotyczył kanału Travel Channel.
| 16-49 | ||||
| maj | 2009 | 2010 | ||
| Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
| Discovery | 22 890 | 0,971 | 21 959 | 0,860 |
| Discovery World | 8 211 | 0,348 | 9 927 | 0,389 |
| Discovery Science | 8 936 | 0,379 | 8 889 | 0,348 |
| National Geographic | 7 710 | 0,327 | 6 731 | 0,264 |
| Animal Planet | 5 059 | 0,215 | 5 583 | 0,219 |
| Zone Reality | 3 466 | 0,147 | 5 193 | 0,203 |
| Nat Geo Wild | - | - | 4 896 | 0,192 |
| Planete | 4 119 | 0,175 | 4 562 | 0,179 |
| BBC Knowledge | 2 666 | 0,113 | 3 606 | 0,141 |
| Travel Channel | 1 397 | 0,059 | 2 491 | 0,098 |
| TVP Historia | 167 | 0,007 | 194 | 0,008 |
Wszystkie dane pochodzą z Nielsen Audience Measurement i zostały nam udostępniane dzięki uprzejmości firmy At Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Discovery liderem, najwięcej zyskał Travel