Disney/ABC i ESPN w YouTube
Walt Disney Co. i YouTube zawarły porozumienie w kwestiiudostępniania w serwisie należących do koncernu treści.
Umowa obejmuje tylko krótkie klipy wideo - takie jak fragmentywydarzeń sportowych i newsy - z zasobów należącej do koncernustacji ESPN oraz sieci Disney/ABC Television, w której składwchodzą takie kanały jak ABC Entertainment, ABC News, ABC Family iSOAPnet.
W należącym do Google serwisie nie zostaną natomiastudostępnione dłuższe formy typu filmy czy seriale. Wedługmedialnych doniesień, w kwestii tego rodzaju treści Disney prowadzirozmowy z serwisem Hulu.
W ramach porozumienia YouTube dał koncernowi sporą kontrolę,pozwalając mu np. na sprzedaż własnych reklam (dochodami podzieląsię obie strony), testowanie różnych ich formatów orazwykorzystanie odtwarzacza wideo należącego do ESPN na kanale tejstacji w serwisie.
Jako pierwsze w połowie kwietnia w YouTube pojawią się klipyESPN, a z początkiem maja dołączą do nich treści Disney/ABC.
źródło: Bloomberg.com

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Disney/ABC i ESPN w YouTube