SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Doritos reklamowane przy "Minecraft: Film"

Agencja Cut The Mustard przygotowała kampanię promującą współpracę Doritos i Minecraft: Film pod hasłem „Spróbuj smaku, który za Tobą chodzi”. To bezpośrednie nawiązanie do najbardziej kultowej postaci gry, czyli Creepera. Doritos wprowadził na rynek nowy, limitowany smak: The Creeper Pizza.  

mat.prasowe mat.prasowe

Cut The Mustard, agencja obsługująca markę Doritos od 2023 roku, stoi za strategią, koncepcją kreatywną oraz realizacją wspomnianej kampanii. Produkcję materiałów powierzono firmie Ekstrakt.Studio, a za strategię mediową, obsługę influencerów i zakup mediów odpowiada Zenith.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, hasło kampanii — „Spróbuj smaku, który za Tobą chodzi” — bezpośrednio nawiązuje do zachowań najbardziej kultowej postaci gry, czyli Creepera. Motyw śledzącego Creepera stał się osią działań influencerskich. W ramach kampanii powstały angażujące materiały z udziałem trójki popularnych twórców: Kuby Pateckiego, Fusialki i Blowka, których... dosłownie śledził Creeper.

– Creeper to ikona, ale my chcieliśmy, żeby stał się żywą częścią narracji – nie tylko symbolem, ale i aktorem kampanii. CGI pozwoliło nam uczynić z niego postać, która podąża za bohaterami dokładnie tak, jak robi to smak Doritos The Creeper Pizza – mówi Jakub Kowalik, Creative Lead w Cut The Mustard. – To było trochę jak tworzenie mini-horroru w świecie snacków – i to działa.

Dodatkowo agencja stworzyła wideo zapraszające na seans filmu, w którym głośne chrupnięcie Doritosa przenosi bohaterów do pikselowego świata Minecrafta. Dzięki temu kampania zyskała charakterystyczny, rozpoznawalny twist – niezbędny element, by wyróżnić się wśród wielu komunikatów związanych z filmową premierą – podkreślają twórcy kampanii „Spróbuj smaku, który za Tobą chodzi”. 

– Jest to dla nas kluczowa kampania z kilku względów. Po raz pierwszy realizujemy licencyjną współpracę w ramach marki Doritos, która opiera się na ogromnym potencjale kulturowym – nawiązujemy do premierowej ekranizacji najpopularniejszej gry na świecie – Minecraft: Film, która przyciąga rekordową liczbę widzów. Po raz pierwszy też wprowadziliśmy edycję limitowaną na marce Doritos, której paczka jest wsparta najbardziej rozpoznawalnym bohaterem zarówno filmu, jak i gry – Doritos The Creeper Pizza 100g – mówi Monika Kruk, Brand Manager marki Doritos.

"Minecraft to globalny fenomen kulturowy, który od ponad dekady fascynuje miliony graczy i twórców na całym świecie. Marka Doritos, słynąca z odważnych połączeń smaków i nieszablonowych kampanii, idealnie wpisała się w ten świat, wprowadzając limitowany smak: The Creeper Pizza.  Doritos x Minecraft: Film to wyjątkowa współpraca – spotkanie dwóch światów: kwadratowego uniwersum Minecrafta i ikonicznego trójkąta Doritos. To idealne połączenie gamingu i snacków, które świetnie odzwierciedla DNA marki" – czytamy w komunikacie prasowym. 

 

 

 


 

Dołącz do dyskusji: Doritos reklamowane przy "Minecraft: Film"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl