„Druga szansa” straciła widzów, ale była hitem Player.pl. Powstanie trzecia edycja
Drugą serię „Drugiej szansy” oglądało średnio 1,72 mln osób, o 330 tys. mniej niż pierwszą edycję pokazywaną wiosną br. TVN w czasie emisji serialu był trzeci w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,43 mln zł. Najnowszy sezon w Player.pl dotąd miał już ponad 6 mln wyświetleń.

Średnia oglądalność drugiej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 w okresie od 5 września do 28 listopada br., wyniosła 1,72 mln widzów. Przełożyło się to na 12,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 3 października br. Oglądało go 1,93 mln osób.
TOP3 | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
03-10-2016 | 21:29:46 | 22:25:37 | 1 930 153 | 14,05% |
21-11-2016 | 21:30:37 | 22:26:38 | 1 919 514 | 13,82% |
10-10-2016 | 21:29:47 | 22:26:13 | 1 874 189 | 13,69% |
Dla porównania, pierwszą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną w poniedziałki o 21.30 wiosną br., oglądało 2,05 mln osób, przy udziale wynoszącym 15,20 proc. w 4+ oraz 17,16 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 330 tys. widzów.
Z kolei pokazywaną w tym paśmie w jesiennej ramówce ub.r. piątą serię reality-show „Top model” oglądało średnio 1,71 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,19 proc. oraz 17,84 proc. udziału. W tym ujęciu widownia TVN niemal się nie zmieniła, choć zauważalnie spadł udział stacji w grupie komercyjnej.
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 2” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, pokazujący filmy fabularne, a jego udział ukształtował się na poziomie 13,81 proc. Druga była TVP2 (kulisy „M jak miłość”, „Bake off - Ale ciacho!” i „Jedyna szansa”; 13,63 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV i quizy z cyklu „Wielki test”; 8,30 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem za Polsatem. Dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polsat | 1 883 648 | 13,81% | 1 060 885 | 18,14% | 1 459 440 | 17,04% |
TVP2 | 1 858 439 | 13,63% | 683 395 | 11,68% | 1 032 433 | 12,06% |
TVN - Druga szansa 2 | 1 722 195 | 12,63% | 839 113 | 14,35% | 1 234 822 | 14,42% |
TVP1 | 1 131 333 | 8,30% | 407 811 | 6,97% | 648 281 | 7,57% |
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków drugiej edycji serialu wyniosły 17,43 mln zł. Dla porównania, pierwsza seria z reklam przyniosła 16,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Obyczajowa produkcja miała bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie 13 odcinków drugiego sezonu miało łącznie dotychczas ponad 6 mln wyświetleń.
TVN zdecydował o kontynuacji „Drugiej szansy”. Trzecia seria produkcji trafi na antenę stacji wiosną 2017 roku.
Fabuła serialu skupia się wokół Moniki (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), producentki filmowej i agentki gwiazd, która po skandalu, próbuje na nowo poukładać sobie życie i odbudować karierę.
W obsadzie znajdują się także: Bartłomiej Topa, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Bartłomiej Świderski, Magdalena Boczarska, Tamara Arciuch, Wojciech Mecwaldowski, Maciej Musiałowski i Magdalena Berus.
„Druga szansa” to pierwsza wspólna produkcja stacji TVN i ATM Grupy.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Druga szansa” straciła widzów, ale była hitem Player.pl. Powstanie trzecia edycja
prawo agaty to był serial, jedyny jaki tvn-owi się udał.
tak więc nic dziwnego że ten gniot stracił widzów bo ludzie mają od dawna dość Kożuchowskiej ona się pcha do wszystkiego a jej gra aktorska jest żenująca i sztuczna i nudna